دستگیری عامل کلاهبرداری معامله تابوت سنگی در اهر

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل کلاهبرداری معامله تابوت سنگی در شهرستان اهر، خبر داد.

دستگیری عامل کلاهبرداری معامله تابوت سنگی در اهر

سرهنگ کاظم داداشی ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتشار فیلم با موضوع فروش تابوت سنگی در شهرستان اهر، نیروهای یگان‌ حفاظت مستقر در شهرستان با همکاری نیروی انتظامی پس از تحقیق و کسب مستندات علمی در خصوص وجود یا عدم وجود تابوت سنگی مذکور در شهرستان اقدام به شناسایی عامل معامله و دستگیری آن کردند.

وی ادامه داد: بر اساس مستندات علمی به دست آمده هیچگونه عدله‌ای مبنی بر وجود تابوت سنگی در شهرستان اهر وجود نداشته و فرد مورد نظر با انتشار فیلم اقدام به کلاهبرداری کرده است که با ورود به هنگام یگان حفاظت و نیروی انتظامی شهرستان این معامله متوقف شد.

صنایع ‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، داداشی اظهار کرد: بنا به استعلامات و اعترافات، فرد مذکور همچنین طی تابستان گذشته اقدام به حفاری غیرمجاز در روستای بصیرآباد از توابع شهرستان اهر کرده بود که با تشکیل پرونده، فرد موردنظر به مراجع قانونی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها