رئیس جهادکشاورزی استان زنجان خبر داد:

اختصاص ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد به زنجان

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان گفت: ۱۷۰ تن مرغ منجمد در استان زنجان ذخیره شده و ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد برای آخر سال به استان زنجان اختصاص یافته است.

اختصاص ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد به زنجان

جواد تاراسی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه ۱۷۲ تن مرغ زنده به کشتارگاه‌های استان برای کشتار ارسال می‌شود، اظهار کرد: اکنون قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در استان زنجان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی‌های انجام شده در استان زنجان، افزود: در بهمن‌ماه امسال یک میلیون و ۷۶۰ هزار جوجه ریزی انجام شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل تعرفه پایین برای اجاره انبار توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده، امکان اجاره انبار برای نهاده‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: با وجود انبار خالی در استان و دپو شدن سهمیه استان در انبارهای بندر، امکان حمل و انبار آن را در استان زنجان نداریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه کنجاله باید در سوله و سویا در محیط انبار شود، ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار تن از سویای استان در بندر انباشته و درخواست‌های بسیاری برای تعجیل در حمل آن به استان داریم که پیگیری‌های لازم از طریق این سازمان در حال انجام است.

تاراسی با بیان اینکه در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در استان از ۴۶ تن به ۵۶ تن رسیده است، خاطرنشان کرد: اکنون ۱۷۰ تن مرغ منجمد در استان زنجان وجود دارد و ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد برای آخر سال به استان زنجان اختصاص یافته است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها