هدایای موزه «دورهمی» بالاخره فروخته شد/ به چه قیمتی؟

مدیر شبکه «نسیم» ضمن تشریح برنامه‌های این شبکه برای پخش در نوروز ۱۴۰۰، از خرید کلیه اجناس اهدایی به موزه «دورهمی» و پرداخت عواید آن به هلال احمر خبر داد.

هدایای موزه «دورهمی» بالاخره فروخته شد/ به چه قیمتی؟

محمد احسانی در پشت صحنه مجموعه «دست‌انداز»، درباره تکلیف حراج موزه «دورهمی» بیان کرد: موزه «دورهمی» به سرانجام رسیده است یعنی خریدار مبلغ را پرداخت کرده است و ان‌شاءالله فیلم تحویل و اتفاقات در قسمت آخر پخش می‌شود.

حراج موزه طی پنج ماه در سایت برگزار شد و پیشنهاداتی هم انجام شد، یکی از شرکت‌ها موفق شد حدود یک ماه پیش اجناس موزه را خریداری کند.

چک در یک جلسه رد و بدل شد، مراجع رسمی و حراجی‌ها شرکت داشتند که عوائد آن به هلال احمر رسید.

احسانی درباره مبلغ این عوائد نیز گفت: در ویدئویی که در قسمت آخر در برنامه پخش می‌شود اعلام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های نوروزی اعلام کرد: ما هفت عنوان برنامه داریم یکی سریال آیتمی «دست‌انداز» و دیگری فصل هفتم برنامه «خندوانه» است.

البته پیش بینی این است که پخش برنامه زودتر از عید شروع شود و در ایام نوروز نیز پخش می‌شود و بعد از آن هم پخش ادامه دارد. پخش هم سه شب در نوروز خواهد بود.

«دورهمی» جزو معدود برنامه‌هایی بود که به خاطر کرونا و علی رغم همه سختی‌ها قطع نشد. ما در مواردی مجبور شدیم با سی یا چهل نفر تماشاگر برنامه را برگزار کنیم که آقای مدیری بتواند در تعامل با آنها پلاتوهایش را بگوید.

این برنامه به سختی و در ایامی که مردم به برنامه مفرح نیاز داشتند خودش را رساند با ملاحظات زیادی هم برای مهمانان تولید شد خیلی از مهمانان با ماشین ایزوله به برنامه رفت و آمد داشتند.

مدیر شبکه نسیم درباره پخش «دورهمی» در نوروز گفت: عید دورهمی نداریم و البته تا شروع برنامه خندوانه همچنان «دورهمی» پخش می‌شود.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا خبرها تکراری است

  • اf
    0

    یه فیلمنامه دارم مخصوص خودته مهران یه فیلم جدیدمتفاوت خندههههدار وسایلاهم فروختی چپت پره زودی خبر بده مدیری

  • احمدf
    0

    مهران تادیرنشده زنگ بزن برافیلمنامه این رضامارمولک تانیومده بگیره عطارانو میگم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیشتر توصیح بدید لطفا ما هم بفهمیم

  • ای بابا
    0

    مدیر جووون وضعت خوب شد کمک ما هم کن زن بگیریم

  • بچه ده
    0

    مهران یه شماره کارت میفرسم براخرج عروسیه لنگ پولن توهم که اون بالابالاهاهستی اینجاروبخون ثوابش اینقدرزیاده که مثل میگ میگ ازپل صراط ردمیشی باصورت میری توسینه هوریا که دم دربهشتن وایسادن بهت بگن اهلا وسهلا ۶۰۳۷۹۹۱۷۶۰۶۳۴۲۷۳

  • ناشناس
    0

    مهران تو که وضعت خوبه، بزار دور بریات بچاپند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها