معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کاشان تحت هیچ شرایطی امکان استقبال از گردشگران را ندارد‌

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه لازم است از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری شود، گفت: کاشان تحت هیچ شرایطی امکان استقبال از گردشگران را ندارد.

کاشان تحت هیچ شرایطی امکان استقبال از گردشگران را ندارد‌

مهدی دلاوری در جمع خبرنگاران ضمن ابراز نگرانی از سیر صعودی میزان بستری‌ها در منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: متأسفانه رعایت شیوه‌­نامه­‌های بهداشتی توسط مردم، اصناف و برخی ادارات و نهادها، بانک‌ها به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.

وی ضمن اشاره به شناسایی دو مورد قطعی ابتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در شهرستان کاشان افزود: لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به صورت دقیق و جدی انجام شود در غیر این صورت ممکن است اسفند تلخ سال گذشته در کاشان تکرار شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان ضمن اشاره به قرار گرفتن اصفهان در فهرست ممنوعیت سفر ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان مخالف جدی با ورود گردشگران به کاشان و آران و بیدگل است در حالی که در این ایام شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی هستیم.

وی با بیان اینکه کاشان در طول سالیان متمادی جزء مقاصد اصلی گردشگری در ایران بوده است، گفت: این منطقه در روزهای پیش رو تحت هیچ شرایطی امکان استقبال از گردشگران را ندارد و از مسؤولان و متولیان امر خواستار جلوگیری از ورود مسافران و گردشگران به این منطقه هستیم.

دلاوری ضمن اشاره به وضعیت زرد کرونایی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: طبق قانون، ورود پلاک­‌های غیربومی به این دو شهرستان ممنوع است ولی متأسفانه همچنان شاهد تردد خودروهایی با پلاک­‌های غیربومی هستیم که باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها