شیخ‌ویسی: وقتی کرونا گرفتم مسئولان باشگاه خوشحال شدند/ در شخصیت من نبود که در پیکان بمانم

وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پیکان گفت: برخی اتفاقات باعث شد تا از پیکان جدا شوم و در شخصیت من نبود که در این تیم بمانم.

شیخ‌ویسی: وقتی کرونا گرفتم مسئولان باشگاه خوشحال شدند/ در شخصیت من نبود که در پیکان بمانم

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی در مورد اینکه چرا از پیکان جدا شد، گفت: فکر می‌کنم در هفته یازدهم بود که از این تیم جدا شدم و این موضوع به دلیل برخی اتفاقات بود که از ابتدای فصل رخ داد. مدیریت باشگاه از اول مخالف حضور من در پیکان بود، اما با آمدن مهدی تارتار وضعیتم خوب شد. بعد از اولین بازی و قبل از اینکه در هفته دوم برابر شهر خودرو قرار بگیریم، تست کرونای من مثبت اعلام شد. این موضوع باعث شد تا 25 روز شرایط بازی نداشته داشتم و با توجه به اینکه بازی‌ها هم فشرده برگزار می‌شد، حدود هفت یا هشت بازی را از دست دادم.

وی ادامه داد: من با کادر فنی هیچ‌ مشکلی نداشتم و گفتم که مسئولان باشگاه دوست نداشتند در این تیم باشم. آنها به هر بازیکنی که کرونا می‌گرفت پولی نمی‌دادند. من که حتی هزار تومان هم نگرفته بودم. متأسفانه می‌خواستند با قلدربازی پولم را ندهند، اما بعداً حق و حقوقم را گرفتم. من در آن زمان توسط باشگاه خیلی اذیت شدم و وقتی هم کرونا گرفتم انگار خوشحال شده بودند. دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل حرف بزنم، اما رفتار نامناسب باشگاه طوری بود که در نهایت در مسیر جدایی قرار گرفتم. با آن اتفاقاتی که رخ داد، در شخصیت من نبود که در پیکان بمانم.

شیخ‌ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر از تیمی پیشنهاد دارد، تصریح کرد: من چند پیشنهاد از لیگ دسته اول دارم که اصلاً به آنها فکر نمی‌کنم. دو پیشنهاد هم از لیگ برتر دارم، ولی آن تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند، پنجره نقل‌وانتقالات‌شان بسته است به همین دلیل منتظرم تا وضعیت این تیم‌ها مشخص شود.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها