دبیر انجمن واردکنندگان برنج در گفتگو با خبر فوری:

عامل گرانی برنج خارجی در کشور چیست؟ / از آذر ماه تا به حال هیچ برنجی وارد نشده است

مسیح کشاورز دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: از آذر ماه تا به حال هیچ برنجی وارد نشده و هر چه در بازار وجود دارد از برنج‌هایی است که قبلا رسوب شده بود.

عامل گرانی برنج خارجی در کشور چیست؟ / از آذر ماه تا به حال هیچ برنجی وارد نشده است

مسیح کشاورز گفتگو با خبر فوری درباره علل گرانی قیمت برنج بیان کرد: به دولت پیشنهاد دادیم تا مجوز بدهند برنج‌های پرمحصول که قیمت آنها پایین‌تر از برنج‌های کیفی و لوکسی است که وارد می‌شود را وارد کنیم، آقای روحانی این مجوز را داد اما استاندارد نمی‌تواند خودش را با این شرایط تطبیق دهد.

این گفتگو را بشنوید:

18

حجم ویدیو: 4.45M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    چه سئوال مزخرفی عامل همان دولت است واعضای آن :

  • فاجعه حقوق های نجومی کارمندان!
    0

    فاجعه حقوق های نجومی کارمندان! در حالی که هم اکنون اختلاف حقوق کارمندان با کارگران چند برابر تا چند ده برابر استف هیچ توجیهی ندارد، کارمندان از مزایایی مثل چک کارمندی و اعتبار بانکی و حتی بسیاری از رانت اطلاعاتی برخودارند و عملا به جمع طبقه مرفه کشور رسیده اند! هم اکنون بیشتر بودجه کشور توسط حقوق م مزایای کارمندان بعیده میشود. بایست حقوقها آنها کم و لااقل ثابت بماند. این افزایش حقوقها باعث تشدید بیعدالتی، اختلاف طبقاتی و ناراضیتی عمومی طبقات فرودست غیر کارمند، اتلاف منابع ملی ملی، از همه بدتر موجب افازیش نقدینگی و چول کاذب و تشدید ابرتورمها خواهد شد.

  • مورچه
    0

    عامل گرانی برنج مورچه هاهستن اروح عمه ت خجالت بکش برنج مصنوعی میخوای واردکنی مردک

  • فرهاد
    0

    عامل اصلی اون دولت بخور بخور بی لیاقت وغارتگران بیت المال فسادها اختلاس رانتخواریهاست

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب بدبختی مردم همینهاست دیگه یکی میخواد یکی نه همیشه همینه

  • ناشناس
    0

    عامل گرانی برنج دلار 26 هزارتومانی دولتی و صادرات برنج به خارج از کشور که نمونه اش عودت محموله 450 تنی برنج ایرانی به عراق بود که به دلیل ناسالم بودن توسط دولت مردمی عراق عودت داده شد موضوع را شخصا از خبر رادیو پیام شنیدم.

  • ناشناس
    0

    عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات برنج خارجی و تخصیص ارز نیمایی یا آزاد به واردات برنج خارجی - عدم واردات به موقع و به میزان کافی برنج خارجی - عدم نظارت کافی بر شبکه توزیع کالا - احتکار برخی بنکداران - دلال بازی و واسطه گری و گرانفروشی عمده فروشی ها و خرده فروشی ها - عدم توزیع برنج خارجی سهمیه ای و با نرخ مصوب دولتی در فروشگاههای زنجیره ای معتبر و میادین میوه و تره بار شهرداری ها از علل عمده گرانی برنج خارجی در کشور بشمار می آید.

  • آسیه
    0

    ما روستا یی هستیم برنج هیچی ماکارونی هم گیرمان نمی اید از صحرا علفی بنام جازگ وگاهی سر علف یونجه می خوریم ریس جمهور ریسجمهور

  • مدرک فروشی کرونایی
    0

    سالهاست آموزشگاههای (تحت نظارت وازارت ارشاد) به اصطلاح مهارت آموزی بخصوص از کامپیوتری تا صنایع دستی- با توجه ارائه گواهی مهارت بعنوان یک سوم تا بیش از نیمی از واحدهای درسی دیپلم- عملا با سواستفاده نمره مستمر و سوالات معلوم و حتی پارتی بازی، اقدام مدرکفروشی میکنند تقریبا اکثر مدرکدارن یا اصلا کلاس مهارت نرفتند یا فقط چند جلسه فرمالیته، بقدری وضع مهارت افتضاح است، که مثلا توان بکار گرفتن موس و تایپ ساده ندارند!، اما با همین مدرکهای قلابی مهارتی و دیپلمها میروند استخدام نهادهای حاکمیتی میشوند، خطر جدی است، یا حتی وارد دانشگاهها! انبوهی کارمند تا مهندس و پزشک کم یا بیسواد تخصصی! آینده فاجعه بارتری از فساد و ناکارمدی حامیتی ایران تهدید جدی میکند! آزمونهای آنلاین به قدری موجب تقلب است که حتی دوره های اداواری را خود اموزشگاهها میگرند(برای دهها نفر با سرچ سوالات تست میزنند در حالیه محصل کذایی تقریبا هیچی از مهارت نمیداند! و در آزمون عملی فقط میایند حاضری میزنند و برخی هم بدون حضور توسط اموزشگاهها حضور در آزمون میخورند/ چند میلیون پول میدهند و مدرک میگرند بدون مهارت!) با کلاهبرداری به اسم اموزشگاها با پول کلان! بطوری اکنون یک اموزشگاهها با یک مدیر و با سواستفاده از یک مربی نگونبخت فقیر (با ماهی مزد زیر میلیون تومان!) میتواند هر ترم تا صدها میلیون تومان به جیب بزند از مدرکفروشی! بایست آزمون از آموزشگاهها گرفت و آزمون آنلاین بدون منبع سوالات و زمان و نوع سوال طولانی وفکری بدون امکانسرچ در سوالات و تستزنی کمتر تا زمینه تقلب کم شود

  • کبلاقا فرشباف
    0

    عامل گرانی کشور مجلس است نمایندگان نابلدی که با حداقل رای به مجلس رفتند و از روزی که رفتند گرونی هزار برابر شد.

  • گرسنه
    0

    خوددولت ونمایندگان مجلس فرمایشی عامل گرانی همه کالاهاوارزاق عمومی مردم بیچاره اندکه ادعا می کنیدحامی مردم هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها