دستگیری سردار قلابی خنثی کننده بمب در تهران

ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ فردی را که اقدام به جعل مهر مجلس خبرگان رهبری کرده و خودش را از سرداران تیم چک و خنثی سازی بمب معرفی کرده بود، دستگیر کردند.

دستگیری سردار قلابی خنثی کننده بمب در تهران

مدتی قبل ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت تهران بزرگ از جعل عنوان نظامی از سوی یک فرد با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که مردی میانسال به پوشیدن لباس تیم چک و خنثی سازی بمب و نصب درجه سرتیپ دوم روی آن در حال تردد در سطح شهر است.

ماموران که به رفتار این فرد مشکوک شده بودند، اقدام به بازرسی از وی کرده و در جریان آن متوجه حمل بی سیم و مهر متعلق به مجلس خبرگان رهبری از وی شدند، اما این فرد هیچ مدرکی برای اثبات هویت خود ارائه نکرد و به همین دلیل به مقر انتظامی منتقل شد.

متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در حالی که چاره ای جز اعتراف نداشت به جعل عنوان سردار تیم چک و خنثی سازی بمب و مهر متعلق به مجلس خبرگان رهبری اعتراف کرد.

بنابر اعلام افسر رسیدگی کننده به این پرونده تحقیقات در این موضوع همچنان ادامه دارد ومتهم که فردی حدودا 45 ساله و فاقد هرگونه سابقه نظامی است با حکم قضایی در بازداشت به سر می‌برد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    بابا طفلک کاری نکرده توهم داشته که از بچه های بالاست شما چرا ناراحت شدید

  • من سردار
    0

    حالا او هم چندروزسردار از شما چیزی کم میشه خودتونوزییاناراحت نکنید دنیادوروزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها