تاریخ اعزامهای زمستانه به عتبات مشخص شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بنابر پیش‌بینی‌ها اعزامهای فصل زمستان به عتبات عالیات از فردا شانزدهم آذر آغاز می‌شود.

تاریخ اعزامهای زمستانه به عتبات مشخص شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محسن نظافتی درباره شرایط اعزامهای پیش روی عتبات عالیات اظهار کرد: بنابر پیش‌بینی‌ها اعزامهای فصل زمستان به عتبات عالیات از فردا شانزدهم آذر آغاز می‌شود و بیش از 185 هزار نفر تا بیست و دوم اسفند به این سفر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران همانند قبل به شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا عزیمت می‌کنند و از فیوضات معنوی اماکن مقدسه بهره می‌گیرند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره قمیتهای این دوره از عتبات عالیات اظهار کرد: قیمتها نسبت به گذشته تغییری پیدا نکرده و شرایط اعزامها همانند قبل خواهد بود.

نظافتی تصریح کرد: ثبت‌نام اعزام عتبات عالیات برای ایام نوروز 97 نیز از اواخر بهمن آغاز شد و زمان آن به متقاضیان اعلام می‌شود.

وی درباره پرواز ایرلاینهای ایرانی که چندی است بنابر نظر متولیان آن به خاطر افزایش قیمتها و دریافت مبالغ غیر عادی از زائران به بغداد منتقل شده است، گفت: پروازهای ایرلاینهای ایرانی همچنان به بغداد صورت می‌گیرد و هنوز توافقی در این رابطه صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها