غول ۶۵ میلیارد تومانی مقابل پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب سنگین ماریو بودیمیر میزان بدهی خود به شرکتی که حامی مالی خود نیست را افزایش داد.

غول ۶۵ میلیارد تومانی مقابل پرسپولیس

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر برای پرداخت مطالبات و قسط اول قرارداد اعضای تیم اقدام به دریافت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان قرض از یک شرکت کرد.

پولی که از شرکتی خارج از دایره همکاری مالی این باشگاه با اسپانسرهایش تامین شد اما مدیریت باشگاه هرگز توضیحی در این خصوص ارائه نکرد که قرض دریافتی را چگونه پرداخت خواهد کرد.

سمیعی پس از انتصاب در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با پرونده بدهی سنگین ماریو بودیمیر مهاجم پیشین کروات سرخ‌ها روبرو شد تا فرصت اندکی برای پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی و سود سالیانه پنج درصد آن داشته باشد.

این بار سید مجید صدری رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام به گرفتن قرض ۳۵ میلیارد تومانی کرد تا بتواند در کوتاه‌ترین بازه زمانی پول بودیمیر را پرداخت و پنجره پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی را باز کند.

مبلغ سنگینی که باز هم در خصوص دریافت آن اطلاع رسانی نشد تا به ابهامات مالی پرسپولیس بیافزاید.

باشگاه پرسپولیس که برای دریافت پول از کارگزار برند خود با مشکل روبرو شد چاره‌ای جز گرفتن قرض از شرکت‌های صاحب توان مالی بالا نداشت اما تکلیف نحوه پرداخت این پول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است تا سرخپوشان با بدهی سنگین و بزرگ‌تری روبرو باشند.

قرضی که مدیران باشگاه برای پرداخت آن افکاری را در سر دارند اما شفاف سازی در خصوص آن صورت نگرفته است تا دل هواداران این تیم را که بارها با چنین مشکلاتی روبرو شده‌اند، قرض کنند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها