شهردار کرمان:

تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام کرمان ۱۴ اسفند به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرمان با بیان اینکه تاکنون ۵ تقاطع غیرهم‌سطح در کرمان به بهره‌برداری رسیده گفت: تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام ۱۴ اسفند افتتاح می‌شود.

تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام کرمان ۱۴ اسفند به بهره‌برداری می‌رسد

سیدمهران عالم‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های شهری کرمان اظهار داشت: پروژه‌های متعددی در شهر کرمان در این دوره انجام شده است که اجرا و بهره‌برداری از تعدادی از تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهری از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 تقاطع غیرهم‌سطح در شهر کرمان به بهره‌برداری رسیده و تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام نیز 14 اسفند به بهره‌برداری می‌رسد گفت: تقاطع غیرهم‌سطح بعدی نیز تا پایان این دوره شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرمان با عنوان اینکه حدود 60 پروژه دیگر شامل بوستان‌ها و پیاده‌راه‌ها نیز در این دوره به بهره‌برداری رسیده و تحویل مناطق شهری کرمان شده است ادامه داد: امسال پویش آسفالت را داشتیم که بیش از 700 هزار مترمربع آسفالت تاکنون انجام شده است و این میزان تا پایان این دوره شورا به 2 میلیون مترمربع می‌رسد.

وی به خرید 20 دستگاه اتوبوس نو برای حمل و نقل شهری کرمان اشاره کرد و افزود: این اتوبوس‌ها با اعتباری در حدود 63 میلیارد تومان خریداری شده و در این دوره 85 دستگاه اتوبوس شهری کرمان بازسازی و خریداری شده است.

عالم‌زاده با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و در آستانه سال جدید هستیم گفت: در این ایام به هیچ وجه مجوز حفاری جدید در شهر کرمان صادر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از 15 اسفند تمام حفاری‌ها باید تعطیل شود افزود: اگر هم‌اکنون حفاری در حال انجام است، یا از گذشته مجوز داشته و یا مجوز یک روزه برای رفع مشکل خانه‌ای بوده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها