فرماندار خرم‌دره:

فعالیت عطاری‌ها در خرم‌دره با دقت رصد می‌شود

فرماندار خرم‌دره با اشاره به عرضه قرص‌های غیرمجاز در برخی از عطاری‌ها، گفت: فعالیت عطاری‌ها با دقت رصد می‌شود.

فعالیت عطاری‌ها در خرم‌دره با دقت رصد می‌شود

حجت محمدی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم‌دره با اشاره به ضرورت عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به علت تاثیر مستقیم این پدیده در اقتصاد کشور، اظهار کرد: برخوردهایی که در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت می‌گیرد، در برخی از مواقع بازدارنده نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید اطلاع‌رسانی در حوزه مبارزه با پدیده شوم قاچاق تقویت شود، عنوان کرد: در کنار اقدامات بازدارنده و برخورد با قاچاق باید موضوع فرهنگ‌سازی نیز به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره افزایش کشفیات قاچاق برخی از کالاها در شهرستان، ادامه داد: در برخی از مواقع، خرم‌دره مقصد اصلی بسیاری از کالاهای قاچاق نبوده، بلکه با توجه به موقعیت این شهرستان، مسیر عبور این کالاها است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به فعالیت برخی از عطاری‌ها در زمینه عرضه قرص‌های غیرمجاز در واحد خود، تصریح کرد: بازرسی‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته و فعالیت این عطاری‌ها کاملاً کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد افرادی که در عطاری‌ها مبادرت به خرید و فروش قرص می‌کنند از کارکردهای آن آگاه نیستند، متذکر شد: متاسفانه برخی از افراد تنها به دنبال کسب پول و سود خود هستند.

این مسئول با یادآوری این مطلب که مصرف قرص‌های غیرمجازی که از عطاری‌ها تهیه می‌شود در درازمدت اثرات خطرناکی دارد و علاوه بر عارضه‌های جسمی، عوارض روانی نیز در پی دارد، افزود: جوانان باید نسبت به مصرف این قرص‌ها آگاه باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز، ریشه‌های اقتصادی هر جامعه‌ای را تحت تاثیر قرار داده و منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل و بیکاری قشر آماده به کار جامعه می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها