ماساژور شیاد در ‌همدان دستگیر شد/ ۱۰ مرکز غیرقانونی ماساژ درمانی ‌پلمب شد‌

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فرد شیادی که خود را در فضای مجازی و تبلیغات صورت گرفته ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد.

ماساژور شیاد در ‌همدان دستگیر شد/ ۱۰ مرکز غیرقانونی ماساژ درمانی ‌پلمب شد‌

دکتر محمد کریمی با بیان اینکه این فرد متخلف فاقد هرگونه مجوزی قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده واقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان کرده است اظهار داشت: این مرد شیاد در هفته گذشته دستگیر شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد.

وی افزود: این فرد متخلف در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین کرده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در خصوص ماساژ درمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود خود را به عنوان محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی ،انجام پروژه‌های مالی،کار آموزی، گارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه دستگیری متهم با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری 115 انجام شد بیان کرد: امسال بیش از 10 واحد متخلف که در زمینه ماساژ درمانی حتی جهت جنس مخالف فعالیت داشته‌اند شناسایی و در خصوص پلمپ واحد متخلف و جلب این افراد اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی ضمن تأکید بر نظارت مستمر در راستای سلامت مردم به شهروندان عنوان کرد: برای دریافت خدمات درمانی به ویژه ماساژ درمانی و درمان‌های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی سطح شهر که دارای مجوز بوده و با رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مبادرت به این کار می‌کنند مراجعه کنید.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: مردم از مراجعه به افراد شیاد که بعضا سلامت جسمی و روحی و روانی مراجعین را به خطر می‌اندازند خوداری کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها