رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان:

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اینکه پلیس محدودیتی در مسیر پیست اسکی «تاریک‌دره» همدان ایجاد نکرده اما امکان تردد در این مسیر وجود ندارد و شرایط جوی و فیزیکی این مسیر را مسدود کرده است.

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است

سرهنگ فرخ جمالی ادامه داد: مسیر پیست هنوز برف‌روبی نشده و فعلاً مسدود است، روز گذشته در مسیر جاده گنجنامه نیز با توجه به برف زیاد در حاشیه و توقف زیاد خودروها امکان تردد نبود و به ناچار مسدود شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: در حال حاضر مسیر جاده گنجنامه از مسیر میدان قائم(عج) به دنبال برف‌روبی و بازگشایی مسیر توسط شهرداری باز است و مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

جمالی با تأکید بر اینکه مسیر پیست اسکی خطرناک است، خاطرنشان کرد: به علت شرایط خاص برخی از نقاط پیست و کوهستانی بودن مسیر و همچنین داشتن عرض کم، امکان تردد برای خودروهای سواری در این منطقه وجود ندارد.

وی مطرح کرد: روز گذشته حدود هشت خودرو در مسیر پیست اسکی ماندند و سرانجام توسط خودروهای آفروید و خودروهای محلی که قابلیت تردد داشتند، از محل خارج شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال هستیم، تردد در حوزه مرکزی شهر زیاد شده است بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم از خودرو برای تردد در این حوزه استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه در ساعت‌های پایانی شب و ظهر شاهد مشکل ترافیکی زیادی در این نقطه هستیم، گفت: پارک خودرو در کوچه‌های حوزه مرکزی شهر نارضایتی مردم را به دنبال داشته و برای پلیس راهنمایی و رانندگی شهر نیز مشکل ایجاد کرده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها