معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی:

محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان غربی بازگشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید در این استان اجرا می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان غربی بازگشت

علی مصطفوی در رابطه با محدودیت‌های جدید اعمال شده در استان افزود: وضعیت در ارومیه به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر استان به رنگ نارنجی درآمده که در همین راستا محدودیت‌هایی از جمله دورکاری ۵۰ درصد کارکنان، تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار، تعطیلی مراسم آئینی و مذهبی، مساجد و نیز ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی ارومیه به سایر شهرها و پلاک غیر بومی به ارومیه اعمال می‌شود.

وی با اشاره به وجود هفت شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی و هشت شهر دیگر در وضعیت زرد، بیان کرد: با وجود اینکه شهرهای چالدران و پلدشت در آذربایجان‌غربی در شرایط آبی هستند ولی متأسفانه طبق آخرین ارزیابی انجام شده، شهرهای ارومیه، نقده، اشنویه، خوی و میاندوآب، ماکو و شوط در وضعیت نارنجی و شهرهای سلماس، پیرانشهر، تکاب، چایپاره، سردشت، مهاباد، بوکان و شاهین دژ در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط در خصوص اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات و تردد خودروها، متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

بر اساس اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح، دورکاری کارکنان دستگاه‌های غیرضرور به میزان ۵۰ درصد، اجرای پروتکل‌های بهداشتی مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ و محدودیت‌های ورود به باغ رضوان نیز تاکنون اجرایی شده است.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده همه شهروندان عزیز از ماسک، پرهیز از تجمعات، دورهمی ها و میهمانی ها برای حفظ سلامتی تنها راه مقابله با خیز مجدد بیماری است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها