تکذیب یک شایعه؛ قالیباف نامه‌ای به فرمانده سپاه ننوشته است

یک کانال تلگرامی مدعی شد که قالیباف با هدف حذف گزینه‌های نظامی احتمالی به فرمانده سپاه نامه نوشته است. این خبر اساسا کذب است.

تکذیب یک شایعه؛ قالیباف نامه‌ای به فرمانده سپاه ننوشته است

همزمان با نزدیکی به انتخابات و افزایش گمانه‌زنی‌ها شاهد افزایش شایعات و اخبار کذب نیز هستیم. شایعاتی که بعضا هدفمندانه و برای تخریب برخی سیاسیون منتشر می‌شود.

مثلا یکی از کانال‌هال تلگرامی که در هفته‌های گذشته بارها درباره رئیس مجلس خبرسازی و شایعه‌پراکنی کرده است، امروز مدعی شد که محمدباقر قالیباف خطاب به فرمانده کل سپاه نامه نوشته و گفته حاضر است در کابینه خود از «محسن رضایی» ، «سعید محمد» و «رستم قاسمی» در جایگاه های معاون اولی، معاون اجرایی و وزارت نفت استفاده کند به شرطی که آنها به نفع او کنار بکشند!

این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ یک از منابع مطلع و نزدیک به قالیباف نگارش چنین نامه‌ای را تایید نمی‌کنند. کانال تلگرامی محرمانه اما مدعی شده است که قالیباف در نامه خود از فرمانده کل سپاه خواسته نامزدهای نظامی را مجاب کند که در سال ۱۴۰۰ فقط یکی از آنها که در نظرسنجی‌ها بالاتر از بقیه است نامزد شود و مابقی نامزدها به نفع او کنار بکشند.

این شایعه پراکنی‌ها که مبنای آن کاندیدا شدن قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است، در حالی طرح شده و هدفمندانه تخریب رئیس مجلس را پیشه کرده است که وی تا کنون هیچ اظهارنظری مبنی بر کاندیدا شدن یا نشدن در انتخابات ریاست جمهوری نداشته است.

منبع: فردا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    اگر کسی قصد خدمت به مردم را داشته باشد درهر پست و مقامی میتواند ایفای نقش کند وخدا هم راضی است جایگاه خیلی مهم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها