رئیس بسیج اصناف استان زنجان:

بازرسی‌های شب عید بسیج اصناف استان زنجان آغاز شد

رئیس بسیج اصناف استان زنجان از آغاز بازرسی‌های بازار شب عید خبر داد و گفت: با سودجویانی که اجناس خود را بیشتر از قیمت اعلام شده عرضه کنند برخورد جدی می‌شود.

بازرسی‌های شب عید بسیج اصناف استان زنجان آغاز شد

علیرضا حیدری اظهار داشت: بازرسی‌های بسیج اصناف از بازار شب عید از هفته جاری با جدیت آغاز شده و با کسانی که خارج از محدوده قیمتی اجناس خود را به مردم عرضه می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف به بازرسی سازمان صمت و همین طور با بازرسان اتاق اصناف همکاری نزدیکی دارد، عنوان کرد: با جدیت با متخلفان برخورد می‌‌‌کنیم و امیدواریم این هم‌افزایی سبب بهبود وضعیت بازار شود.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه موضوع گرانی با گران‌فروشی در بازار کاملا متفاوت است، گفت: در مقابل گرانی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم چرا که قیمت‌گذاری یک موضوع کشوری است ولی در موضوع "گران‌فروشی" با جدیت با اصناف متخلف برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه به اقدامات بسیج اصناف در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برای آزادی 170 نفر از زندانیان، بازاریان و اصناف نزدیک به 6.5 میلیارد ریال از اصناف زنجانی جمع‌آوری شد، خوشبختانه اصناف زنجانی در ستاد دیه بسیار فعال هستند.

حیدری افزود: همین طور با کمک اصناف زنجانی چند هزار ماسک رایگان در مناطق محروم در دهه مبارک فجر امسال توزیع شد و اصناف خیر در راستای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در سال جاری کمک‌های بسیار زیادی را کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج اصناف استان در زمینه احتکار ورود بسیادی جدی کرده است، خاطرنشان کرد: در 60 روز گذشته بیش از 20 میلیارد تومان احتکار در استان کشف شده است که سودجویان بیشتر اقلام روغن، برنج، تخم مرغ، لاستیک را احتکار کرده بودند. محتکران تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها