استاندار: وزیر نفت نسبت به تامین خوراک پتروشیمی گلستان متعهد شد

استاندار گلستان گفت که با رفع مشکلات بین سهامداران پتروشیمی استان که باعث حضور سرمایه‌گذار جدید در این پروژه شد، در صورت اجرای طرح وزیر نفت متعهد به تهیه خوراک آن شد.

استاندار: وزیر نفت نسبت به تامین خوراک پتروشیمی گلستان متعهد شد

هادی حق‌شناس پس از دیدار با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در تهران اظهار داشت: همچنین در این دیدار خواهان تسریع در انتقال دکل‌های حفاری از جنوب کشور به شهرستان گمیشان جهت حفاری‌ گازی در منطقه شدیم زیرا احتمال وجود گاز در استان گلستان وجود دارد.

وی افزود: همچنین درخواست مسوولان گلستان برای انشعاب جدید از خط انتقال فراوده‌های نفتی شاهرود - گنبدکاووس و گرگان به نیروگاه برق علی آباد کتول مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
استاندار گلستان با بیان اینکه ایجاد مخزن بزرگ ذخیره سازی گاز در اطراف شهرستان گنبدکاووس از دیگر درخواست‌ها و مصوبات جلسه بود، بیان کرد: باوجود اینکه ساخت تانک سوخت در فرودگاه کلاله از وظایف سازمان هواپیمایی است؛ وزارت نفت نسبت به ایجاد آن متعهد شد.
حق‌شناس اضافه کرد: به منظور ارتقای وضعیت جایگاه مخازن سوخت در گرگان هم یکصد میلیارد ریال اعتبار از سوی وزیر نفت تخصیص داده شد.

استاندار گلستان گفت که با توجه به برخی مشکلات تجاری بین‌المللی، مسوولان استان از وزیر نفت خواهان تسریع در رفع مشکلات گازی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان شدند.
حق شناس جلسه با وزیر نفت را برای مردم گلستان مفید و پربار ارزیابی و از همراهی نمایندگان استان در مجلس هم قدردانی کرد.

رمضانعلی سنگدوینی یکی از دو نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی در این جلسه حضور داشت.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها