جلوگیری از ورود ۲۱ هزار خودرو به زنجان

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون به دلیل افزایش تردد خودروها به استان، از ورود ۲۱ هزار و ۶ دستگاه خودرو به استان زنجان جلوگیری شده است.

جلوگیری از ورود ۲۱ هزار خودرو به زنجان

سرهنگ مهدی قدیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنج جلسه مدیریت قرارگاه کرونا با ۴۹ مصوبه از ابتدای آذرماه امسال تاکنون در نیروی انتظامی، اظهار کرد: ۳۸ دستگاه دوربین فعال بوده و ۳۱ نقطه به عنوان محل استقرار نیروها تعیین شده است. همچنین ۳۸۰ نیروی استقراری در این مناطق مستقر بوده و ۱۵ دستگاه دوربین البسه نیز در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی افزود: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون از ۱۴۰ هزار و ۱۵۹ دستگاه خودروی تردد کرده به استان زنجان، ۳۸ هزار و ۷۴۸ دستگاه خودرو متخلف به استان وارد شده و از ورود ۲۱ هزار و ۶ دستگاه خودرو به استان جلوگیری شده است.

این مسئول در رابطه با میزان جرایم اعمال شده برای رعایت‌نکنندگان محدودیت‌های تردد شبانه در استان، تصریح کرد: از ابتدای اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در استان تاکنون ۳۵ هزار و ۶۵۰ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی به ثبت رسیده است، گفتنی است مجموع کل جرایم اعمال شده در خصوص محدودیت‌های کرونایی به ۳۸ هزار و ۷۴۸ فقره رسیده است.

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به بازدید از ۱۵ هزار و ۷۵۰ مورد از صنوف استان، ادامه داد: از صنوف بازدید شده ۱۸۸ واحد صنفی پلمب شده و به ۱۳ هزار و ۴۲ فقره اخطاریه صادر شده و به ۴۷ هزار و ۵۶۳ فقره نیز تذکر لسانی داده شده است.

قدیمی با بیان اینکه آمارهای موجود حاکی از افزایش تردد خودروها در استان است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح محدودیت‌های تردد کرونا در استان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی ارگان‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادها مجوز تردد صادر شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها