نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

مجوز مرحله سوم واردات ته‌لنجی برای ملوانان استان بوشهر صادر شد

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز حمل مرحله سوم واردات کالای همراه ملوان (ته لنجی) برای ملوانان استان بوشهر صادر شد.

مجوز مرحله سوم واردات ته‌لنجی برای ملوانان استان بوشهر صادر شد

حجت الاسلام موسی احمدی اظهار داشت: در راستای حمایت از لنج‌داران و ملوانان استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات آنها باشیم.

وی از ته‌لنجی (کالای همراه ملوان) به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مد نظر ملوانان نام برد و خاطرنشان کرد: تلاش و پیگیری زیادی داشته‌ایم تا این موضوع حل شود و فعالان این حوزه به حق خود برسند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش زیادی از ساحل‌نشینان استان بوشهر از این طریق امرار و معاش می‌کنند و باید توجه خاصی به نیازهای این افراد شود.

وی با بیان اینکه مجوز سفر سوم ملوانان صادر شده است خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مجوز سفر سوم ملوانان به منظور حمل کالای همراه ملوان صادر شده است.

احمدی با اشاره به دیدار و رایزنی با معاون اول رئیس جمهور و همچنین معاون وزیر کشور افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز حمل مرحله سوم کالای همراه ملوان (ته لنجی) برای ملوانان استان صادر شده است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساحل‌نشینان نیازمند حمایت مسئولان هستند و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به این افراد استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها