تشکیل پرونده قضایی برای وزیر ارتباطات در زنجان/ علت: صحبت‌های خلاف سیاست‌های نظامِ آذری‌جهرمی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

تشکیل پرونده قضایی برای وزیر ارتباطات در زنجان/ علت: صحبت‌های خلاف سیاست‌های نظامِ آذری‌جهرمی

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات آذری جهرمی اظهار داشت: هفته گذشته وزیر ارتباطات در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد نمود، بر همین اساس بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرار بگیرند و کسی نمی‌‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد، افزود: جای تاسف دارد یکی از مسئولان کشوری حرف‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام بیان کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است و همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سوال ببریم. با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است به همین منظور پرونده به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

گفتنی است هفته گذشته این جمله جهرمی که « امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی » در محافل خبری بازتاب زیادی داشت.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نشناس
    0

    باقر کنفت شده چیکار این جوان دارید

  • محمد
    0

    من مخالف حرفهای این وزیر هستم بخصوص اینکه در آستانه سفر رئیس مجلس به روسیه بود اما با بر خورد قضایی هم مخالفم در کشور کم نیستند افرادی که خطر روسیه را گوشزد می کنند

  • منم مختار
    0

    به دلواپسان متحجر اقلیت تندرو ..خودتان هستید سخنان ایشان چیزی جز واقعیت نبوده نه شرقی نه غربی ایشان سخنان امام را تکرار کرده که شما انقلابی نماها بویی از خط آن امام همام نبرده ای اگر عدالتی باشد که نیست بایستی شما به جوخه اعدام سپرده شوید درود بر شرف این وزیر جوان ارتباطات متفکر و آزاده و شجاع .از ترس رای آوردن ایشان پاپوش درست کنید مردم به حسابتان می‌رسند سوراخ موش آرزو کنید.

  • عبدالله
    0

    تفکرات عصر حجری ، در کجای دنیا فردی را برای اظهار نظر احضار می کنند الان می فهمم که چرا برای ان دانشمند که گفت زمین گرد است حکم اعدام صادر کردند !!!!!!

  • یه ایرانی
    0

    پس چرا همین آقایان اینقدر رابطه با آمریکا و غرب را به سینه میزنند و همش آمریکا آمریکا میکنند در قضیه برجام اینها بودند که از هول حلیم به دیگ افتادند و با آمدن بایدن هم ذوق زده شدند گویی که منجی نجاتشان آمده است پس اگرشرق را نمیخواهند غرب را هم نبایندبخواهند این همه تناقض گویی چرا!؟

  • سید
    0

    چرا مگر امام نگفته روسیه و آمریکا مانند دو دسته ی قیچی هستند. مگر نگفته نه شرقی نه غربی. حاسوسان روسیه حرف خمینی را تحریف می کنند. مگه شرق روسیه نیست. نه شاید افغانه

  • کاربر ناشناس
    0

    قوه قضاییه داره انتقام انتخاباتی میگیره انتقاد سال96

  • قلندر
    0

    عصر ما عصر بلا عصر لمس انتها عصر فقدان حقیقت عصر انکار خدا عصر تشویش و گله عصر پاپوش و تله عصر افعی عصر گرگ معصیت های بزرگ عصر خواری عصر ذلت دوره کوچ عصر هجرت موسم بی اعتنائی عصر بیمار روانی عصر بی هویت ما سر بلندی اراذل عصر بغض و عصر کینه عصر خرافات و حیله عصر وصل به چین و روس ذلت و خواری همینه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها