فرمانده انتظامی استان کردستان:

برخورد با قاچاق کالا و دام به طور جدی در استان کردستان دنبال می‌شود

فرمانده انتظامی استان کردستان از برنامه‌ریزی‌های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز، فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

برخورد با قاچاق کالا و دام به طور جدی در استان کردستان دنبال می‌شود

سردار علی آزادی از بازداشت سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پس ازوقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرودر سطح سنندج تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم پس از شناسایی و بازداشت به 18 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و در این رابطه یک مالخر نیز بازداشت شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود هشدارهای پلیس را جدی گرفته و خودروهای خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند

وی همچنین از بازداشت سارق سابقه‌دار و کشف 14 فقره سرقت اماکن خصوصی سیم های کابل برق با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری تمامی منابع و هماهنگی با مقام قضائی در دهگلان خبر داد و بیان کرد: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

سردار آزادی اظهار کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با تلاش مضاعف، هوشمندانه و به صورت قاطع با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود مردم نیز، هر گونه موارد مشکوکی را به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دهگلان

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از کشف یک کیلو و 350گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از مخفیگاه یک فروشنده مواد مخدر در دهگلان خبر داد و عنوان کرد: در راستای پیگیری مطالبات عمومی شهروندان مبنی بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان دهگلان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح، رضایت مردم و قدردانی مسئولان شهرستانی را در برداشت، هشدار داد" پلیس با استفاده از تمام توان و تجهیزات با سودان گران مرگ و فروشندگان مواد مخدر، برخورد قاطع وسختی خواهد داشت.

کشف کالای قاچاق در دیواندره

سردار آزادی در ادامه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال در دیواندره خبر داد و اظهار داشت: در پی تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی نساره شهرستان دیواندره در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست صادر و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی 29هزار و 200 نخ سیگار و 50 عدد چادر کوهنوردی قاچاق کشف کردند.

وی گفت: در این رابطه نیز خودروی حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل، بار قاچاق توقیف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف احشام فاقد مجوز در سروآباد

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف 20 رأس احشام فاقد هرگونه مجوز حمل و بهداشتی در دهگلان خبر داد و ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه‌جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی، خودرو شناسایی شده را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از 400 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

سردار آزادی از برنامه‌ریزی‌های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و یادآور شد: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی استان، برخورد با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می‌شود و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها