دست داشتن جبهه پایداری در شروع اعتراضات مردمی دروغ محض است

سخنگوی جبهه پایداری نقش این جبهه در شروع کننده بودن اغتراضات در شهر مشهد را دروغ محض خواند.

دست داشتن جبهه پایداری در شروع اعتراضات مردمی دروغ محض است

ناصر سقای بی‌ریا در گفتگو با خبر فوری در پاسخ به منشاء اعتراضات گفت: خیلی روشن است که بخشی از این اعتراضات به اصل نظام برمی‌گردد که هیچ وجهی ندارد.

وی ادامه داد: مردم مشکلات معیشتی دارند که در کشور مسئول دارد که هر مسئول باید پاسخگو باشد.

بی ریا عنوان کرد: این اعتراضات باید از راه قانونی مطرح شود و به صورت منصفانه بیان شود و از مسئولینی که در قوا هستند مطالبه کنند.

بی ریا همچنین ادامه داد: حضرت آقا هم فرمودند که من می دانم مردم از نظر معیشت در فشار هستند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

سخنگوی جبهه پایداری عنوان کرد: لذا اکنون اگر مطالباتی هست باید اجازه داده نشود که ضد انقلاب آن را مصادره کند، فردا هم اینطور که من شنیدم تظاهراتی برگزار خواهد شد و مردم فردا نشان می دهند که با اصل نظام موافق هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فردا حضور معترضین در کنار مردم باعث ایجاد خشونت شود توضیح داد: فردا 10 تا 12 اعلام شده که مردم بیایند مثل 22 بهمن، فردا آنهایی که دیدگاله مخالفی با اصل نظام دارند، در این بین حضور پیدا نخواهند کرد.

بی ریا درباره اینکه منشا این دعوت از کجاست توضیح داد: ما در شهر قم شنیدیم که قرار است فردا مردم بیایند و فکر میکنم این تبلیغ از طرف شورای تبلیغات مطرح شده است.

بی ریا در پایان در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه شروع اعتراضات در شهر مشهد بوده است و جبهه پایداری نیز یکی از پایگاه های اساسی آن در این شهر است، آیا تحلیل مفسران سیاسی درباره نقش جبهه پایداری در شروع اعتراضات را قبول دارد یا نه گفت: این تحلیل دروغ محض است. در همه جای کشور افرادی ممکن است ضد انقلاب باشند و یا معترض باشند، مگر نوشته شده که ضد انقلاب جای خاصی است؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا ضد انقلاب شروع کننده اعتراضات بوده گفت: به نوعی ضد انقلاب موج سواری کردند در کنار مردم معترض. بارها شده که مردم آمدند و مطالبه گری کردند اما بدلیل حضور ضد انقلاب خط خود را از آنها جداکردند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مرتضی مرادی
    0

    تقریبا خبرهای شما با تلوزیون از لحاظ کیفیت وکمیت دریک اندازه است لطفا خبرهارسریتر وکاملتر بفرستیت

  • جوادبیابانی
    0

    لطفا.به.درددل.مردم.گوش.کردید.کسی.به.حرف.دل.راشنیده.است.جایی.برای.سوال.وجواب.بگذارید.تاازان.طریق.خواسته.خود.از.مسولین.رابکند.وجواب.شایسته.ای.دریافت.کند.باتشکر

  • پوریا
    0

    سلام.نصف صفحه روی گوشی گلکسی c5 نمیاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها