بیانیه هیات دولت در واکنش به شعار «مرگ بر روحانی»: همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد

هیات دولت درباره

بیانیه هیات دولت در واکنش به شعار «مرگ بر روحانی»: همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد

پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد:

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات مشکوک و ضد منافع کشور که در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اهانت علیه رئیس محترم جمهور و منتخب ملت و با هدف تضعیف اقتدار ملی در مسیر مقابله با تحریم های همه جانبه صورت گرفته موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:

۱- ایران ما در چهل و دومین یادمان پیروزی بزرگ بهمن ۵۷، در آستانه‌ی فتح و پیروزی دیگری است؛ پیروزی سترگی که سودای فروپاشی و تسلیم ایران را ناکام گذاشت و «استقلال» و «تاب‌آوری» وطن را به رخ کشید. دولت جمهوری اسلامی ایران عمیقاً باور دارد که بدون ایستادگی شهروندان با تمام رنج‌ها و تلخی‌های ناگزیر این سه سال جنگ تحمیلی اقصادی، سرافرازی در آزمون دوباره‌ی استقلال، حتی برای یک لحظه ممکن نمی‌شد و به همین سبب، دولت دوازدهم به احترام شهروندانی که قهرمانان راستین این شکست‌ناپذیری‌اند، سر فرود می‌آورد و در برابر فداکاری و روح بلند این ملت دلاور، تعظیم می‌کند.

۲- انکار خصم در این سه سال و تطهیر مستمر تحریم‌کنندگان در سال‌های جنگ اقتصادی، ننگی پاک ناشدنی است. اگر قرار بر این است که با فحاشی از تریبون‌ها و مجال دادن آشکار به هتاکان، صورت مسأله برای منافع زودگذر و تبلیغات چندماهه تغییر کند؛ اگر قرار است، دولت دوران جنگ، ناکارآمد قلمداد شود و بانیان ضدایرانی فشار و تحریم، تطهیر شوند؛ دولت دوازدهم هم با قاطعیت اعلام می‌کند که اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد. نمی‌توان اجازه داد جای قربانی و جلاد عوض شود. دولت در این دوران سخت شرایط بسیار دشواری داشته چراکه با تعهد به منافع ملی، فرصت روایت تحریم را از خود دریغ کرده و ناچار در غوغای کارگزاران تحریم و هیاهوی کاسبان سیاسی و اقتصادی‌اش، سکوت کرده است اما همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد. دولت انتخاب کرد که خود در ایام جنگ اقتصادی، صبورانه سکوت کند اما اجازه نمی‌دهد که «حقیقت» قربانی شود.

۳- هیأت دولت نسبت به ایجاد چندپارگی و نفرت‌پراکنی در زمانی که کشور نیازمند انسجام برای تامین منافع ملت ایران است، قاطعانه هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد که تقدم منافع جناحی بر منافع ملی در بزنگاه کنونی، دستاوردهای صبر راهبردی ایران را در خطر قرار می‎دهد. هیأت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رییس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق، نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • رم
    0

    دیگه صبر مردم سرآمده

  • سعیدمهور
    0

    راست میگه صبر ملت هم به پایان رسیده...

  • نام ایرانی
    0

    خبر عزیز من به کانال شما اعتماد دارم لطفا پیامهای ما را پخش کنید بیطرف عمل کنید متشکرم ،

  • داروغه
    0

    صبر مردم هم همینطور

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر دولت مظلوم و بی پناه دکتر روحانی

  • ناشناس
    0

    اخه دوست عزیز اینها که از مردم نیستند مگه مردم جرات دارن مرگ بر این و آن بگن همش جناح بازی و باند بازی هست طبق برنامه هست

  • ناشناس
    0

    اقلجون براش گل وشیرینی ببرین بخاطررررررره فلاکت ایران قدردان تورم بیکاری.باشیدیا فقیرترشدن فقرا همه ملت برن دستبوسی یا پابسویی ایشون حالا هیئت دولت راضی میشه!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      همشون همینطوری هستن از خود راضی ! از خود متشکر !!یه طوری حرف میزنن که انگار رفاه سوئد و دانمارک و نروژ رو داریم

  • حسن
    0

    اگر با اولین توهین به روحانی که با رای حداکثری توهین به رای دهندگان نیزمحسوب میشودجلوی آن ها نیز گرفته میشد این کارها رو نمیکردن .الان دیگه کم کم دارن به مقامات بالاتر هم بی احترامی میکنن.انسان باید ادب ونزاکت داشته باشد از راهای بهتری هم میشد درد فقر گرانی وتورم را به مسئولان رساند نه با فحش وبد و بیراه

  • ایرانی
    0

    مرگ بر همتون بدانید صبر مردم و خدا هم حدی دارد هر چند بیشعور تر از این حرف هایید

  • ربیع
    0

    لابد چند روز دیگر هم میایید و به ملت گرسنه و به فلاکت کشیده شده میگویید امسال را هم با صبر و مقاومت با پیروزی به پایان بردیم و بعد هم عازم سفر های لاکچری خود و اقازاده ها میشوید و ما هم باید بنشینیم و صبر کنیم و شرمندگی بکشیم اینجور مواقع صبر واجب است و حدی ندارد ولی تا جهار نفر در گوشه ای حرفی زدند که نباید میزدند انوقت صبر بی پایان میشود اینها فرافکنییست مراقب پایان صبر مردم باشید که واقعا به سرامده و بجنبید در این شب عید و گرانی و تبعیض و رانت بجنبید تا مردم نجنبیده اند.....

  • ناشناس
    0

    خواهش میکنم تکلیف زیان و خسارت پالایش یکم را معلوم کنید تخفیف سی درصدی چه شد؟؟؟

  • کاربر
    0

    صبر مردم هم حدی دارد

  • رضا
    0

    تو این چهل سال من بی عرضه ترین دولت که دیدم دولت روحانی بودر

  • Arya mehr
    0

    فقط حرف میزنید! چه شما رییس ها ، چه مردم

  • ناشناس
    0

    اقای روخانی میگن ازیک درب فقربییاد از در دیگر صبر ایمان بیرون میری

  • محسن
    0

    جالبه بدونید همونهایی که شعار مرگ بر روحانی راه انداختند، اونایی هستند که درتجمعات به حق مردم ،با باتوم و چماق به جان ملت می افتند. جالبتراینکه همه کار میکنند تا رییس جمهورآینده از این قماش و حامی اینها باشد. وامصیبتا.فکرش هم تهوع آور.

  • کوروش
    0

    جناب حسن روحانی رییس جمهوردرایران کاره ای نیست پس فحش خورت را قوی کن برای بعدایام عیدنوروز.

  • امیدوار به اهدای عمومی ملت ایران به ساخت واکسن ایرانی به زود
    0

    سلام .چون در مراسم ۲۲ بهمن بوده و این کار اخلال در نظم عمومی و جشن عمومی ملت ایران انجام شده به این خاطر مجرم هستند . وگر نه آیا لعن و نفرین در قانون جرم دارد؟

  • بازنشسته تامین اجتماعی.بیمه اجباری.کارگران سخت وزیان آور
    0

    باسلام‌ودرود..چه خبرخوشی برای متناسب سازی وافزایش حقوق‌بعداز۱۱ماه وعده وقول....وتصویب مجلس شورای اسلامی محترم وتامین اعتبارپولی برای بازنشستگان تامین اجتماعی.....بازرفته ایم سرخانه اول مان.آقایان دولت مردان....مجلس محترم لطفاپیگیری دیوان محاسبات محترم....قوهءقضایه محترم لطفاپیگیری کنیدکه حق مابازنشستگان تامین اجتماعی رودارن روزروشن پایمال میکنن.....باصدورحکم های فروردین۱۴۰۰مشخص شده که دارن باروح وروان مان بازی میکنن وموردتمسخرمان قراردادن. که دست های پشت پرده هست که میخواهداختلال وناهنجاری درجامعه بوجودبیاورن وازخانواده بزرگ بازنشستگان تامین اجتماعی که حدودا۶میلیون نفرهستیم دارن سوءاستفاده مکنند.لطفاپیگیری کنیدودست این اشخاص روازمنابع واین مملکت کوتاه کنید.درپناه خداباشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها