بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تویسرکان طی آیینی همزمان با چندین طرح و پروژه ملی بهداشتی و درمانی سراسر کشور با فرمان رییس جمهوری به بهره برداری می‌رسد.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح می‌شود

رشید حیدری اظهار داشت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سردار سلیمانی تویسرکان در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و در پنج طبقه احداث شده است.

وی افزود: این بیمارستان شامل بخش های تخصصی بستری، جراحی، مراقبت های ویژه، آ.سی.یو، سی.سی.یو، نوزادان، بلوک زایمانی، اورژانس، آزمایشگاه، و تصویربرداری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: بخش اداری، سالن اجتماعات، درمانگاه تخصصی، تریاژ، بستری داخلی، بستری جراحی، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی از دیگر بخش های این بیمارستان تخصصی است.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز در این باره گفت: در حال حاضر بیمارستان ولیعصر تویسرکان با ظرفیت ۵۰ تخت بیمارستانی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد که با بهره برداری از بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۵۴ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی شهرستان تویسرکان اضافه می شود.

سید ابراهیم طواف زاده افزود: بیمارستان سردار سلیمانی مجهز به بخش مراقبت های ویژه با ۶ تخت تخصصی است.

به گفته وی، آیین ویژه بهره برداری از بیمارستان تخصصی سردار سلیمانی با حضور معاون وزیر بهداشت، استاندار همدان و جمعی از مقامات و مسوولان محلی و همچنین ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهوری در تویسرکان برگزار می شود.

شهرستان تویسرکان با حدود ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان همدان واقع شده است.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با فرمان رییس جمهوری افتتاح می‌شود

در پنجاهمین برنامه افتتاح جهش تولید سال جاری، بهره برداری از ۸۳۲ تخت بیمارستانی با اعتبار یک هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۷۱۳ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور و دستور رییس جمهوری در استان های خوزستان، تهران ، همدان، مازندران، خراسان شمالی ، کرمان و بوشهر آغاز می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قلندر
    0

    سهم ما لرستانی ها از شما چه بوده غیر آزار شما که دنیا برات شده یه بازار تورو باید می‌شناختم که هزار تا چهره داشتنی روی احساس دل لر داشتی خنجر می‌گذاشتی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها