طبقه بندی گروه های دریافت کننده واکسن کرونا در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طبقه بندی گروه های دریافت کننده واکس کرونا با صحت و دقت کافی در اولویت ستاد کرونا در استان فارس قرار دارد.

طبقه بندی گروه های دریافت کننده واکسن کرونا در فارس

دکتر مهرزاد لطفی در نشست ستاد مدیریت در علوم پزشکی شیراز با اشاره به برنامه ریزی وزارت بهداشت برای توزیع واکسن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، طبقه بندی گروه‌های دریافت کننده در استان با صحت و دقت کافی را در اولویت کار این ستاد قرار داد.

او در ادامه با بیان اینکه فرآیند توزیع واکسن در جامعه و دریافت گروه‌های مختلف به طول می‌انجامد، جدی گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با وجود توزیع واکسن، تداوم اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت عمومی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس دانشگاه همچنین به پیگیری نحوه فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی استان و آمار نمونه گیری ها، تعداد مبتلایان در مناطق مختلف استان، علت‌های جان باختن مبتلایان، نحوه خدمت رسانی به بیماران در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان پرداخت.

بررسی میزان آمادگی واحدهای مختلف دانشگاه با توجه به افزایش آمارهای ابتلاء به در استان، تعداد مراجعان سرپایی به مراکز منتخب ۱۶ ساعته تشخیص و درمان و مأموریت‌های اورژانس، از دیگر محورهای مورد بررسی رئیس دانشگاه در نشست امروز بود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها