دستگیری دو نفر درخصوص اغتشاشات روزهای گذشته در رباط کریم

سرهنگ عبدالله‌زاده پاشاکی از دستگیری یک زن و مرد که در اغتشاشات اخیر در شهرستان رباط کریم مشارکت داشته‌اند، خبر داد.

دستگیری دو نفر درخصوص اغتشاشات روزهای گذشته در رباط کریم

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا؛ سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی (فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم) ، از دستگیری یک زن و مرد در خصوص تجمعات اعتراضی در چند روز گذشته خبر داد.

او ادامه داد: فردی با هویت «ر.ع» به انتشار فراخوان تجمع اعتراضی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر رباط کریم اقدام کرده و افراد را به اغتشاش تشویق می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم خاطرنشان کرد: این مرد فراخوان تجمع اعتراضی در ساعت 17 در میدان مصلی و چهارراه رباط‌کریم را در فضای مجازی اینستاگرام تبلیغ می‌کرده است. همچنین قرار بود این تجمع همزمان در پرند نیز برگزار شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اضافه کرد: پلیس فتای شهرستان رباط کریم؛ ابتدا شماره موبایل این فرد با پیش‌شماره «0937» را ردیابی و سپس اقدام به شناسایی و دستگیری او و تحویل به مقامات قضایی کرد.

او همچنین ادامه داد: در همین رابطه خانم (ف.ق) متولد سال 49 اهل سراب که در رباط کریم سکونت دارد، شناسایی و دستگیر شده است.

عبدالله‌زاده پاشاکی خاطرنشان کرد: این فرد کارمند بانک ملی است و در چند روز اخیر به عنوان لیدر در اغتشاشات در شهر رباط کریم حضور داشته است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها