رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:

ریل‌گذاری پرورش استعدادهای خراسان در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پرورش استعدادها قطعا ظرفیت فوتبال مشهد و خراسان رضوی را ارتقا خواهد داد.

ریل‌گذاری پرورش استعدادهای خراسان در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود

احسان اصولی در حاشیه آیین تقدیر از برترین‌های لیگ مجازی مهارت‌های فردی فوتبال خراسان رضوی که شب گذشته در هیات فوتبال استان برگزار شد، اظهار کرد: محدودیت‌های بیماری‌ کرونا دلیل نمی‌شود تا دست روی دست گذاشته و فعالیتی انجام ندهیم.

فوتبال یک پدیده‌ چند وجهی است که امروز در میان جوانان ما بسیار حائز اهمیت است و در ابعاد مختلف می‌تواند تاثیرات قابل توجهی داشته باشد. توجه به این رشته ورزشی یکی از سیاست‌های هیات فوتبال خراسان رضوی است که در حال پرورش و توسعه وجوه مختلف این موضوع هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان اتفاقات قابل توجهی شکل گرفته است که ماحصل آن را در تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی شاهد هستیم که توانسته نتایج قابل توجهی در آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان کسب کند.

توجه به حوزه‌های جوانان و استعدادیابی یکی از راهبردهای هیات فوتبال خراسان رضوی بوده و خواهد بود. پرورش و کشف استعدادها در مناطق کم برخوردار از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار بوده و کماکان برای آن برنامه خواهیم داشت.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: باید از این رویداد و پدیده اجتماعی جهت امیدبخشی و سرزندگی و استفاده از آثار اقتصادی و معیشتی برای آینده جوانان استفاده کنیم. پرورش استعدادها قطعا ظرفیت فوتبال مشهد و خراسان رضوی را ارتقا خواهد داد.

امیدوارم ریل‌گذاری و کارهای نهایی این موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم و نتایج آن را در سال‌های آتی در شکوفایی فوتبال استان خود شاهد باشیم.

اصولی عنوان کرد: امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی پس از پایان همه‌گیری ویروس کرونا باشیم. بسیاری از اقداماتی که برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی کرده بودیم، به دلیل ویروس کرونا به سرانجام نرسید. امیدوارم در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های هیات‌ فوتبال خراسان رضوی به عرصه ظهور برسد.

مشارکت بیش از ۴۰۰ فوتبال‌آموز در لیگ مجازی مهارت‌های فردی خراسان رضوی

سید خلیل موسوی، مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه این مراسم بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری لیگ مهارت‌های فردی فوتبال به صورت مجازی بودیم. برگزاری لیگ مجازی مهارت‌های فوتبال یک حرکت نوپا و جدید در میان هیات‌های فوتبال خراسان رضوی در سراسر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: ۴۰۲ نفر در لیگ مجازی مهارت‌های فردی شرکت کردند که از این میان، ۳۵ درصد آنان را فوتبال‌آموزان شهرستانی تشکیل می‌دادند. همچنین دختران خراسانی حدود ۴۰ درصد مشارکت در این لیگ را به خود اختصاص دادند.

مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: ۲۰۵۰ مورد داوری برای تمام کلیپ‌های ارسال شده داشتیم. در کنار نمرات داوران، مشارکت و ارزشیابی خانواده‌ها نفرات برتر لیگ مجازی مهارت‌های فردی خراسان رضوی را مشخص کرد و ۴۰ درصد از ۱۲ شرکت‌کننده برتر را فوتبال‌آموزان شهرستانی تشکیل دادند.

موسوی اضافه کرد: برگزاری لیگ مجازی باعث دیده شدن بسیاری از استعدادها در سنین پایه به خصوص سنین زیر ۱۰ سال شده است. حضور فوتبال‌آموزان در لیگ مجازی مهارت‌های فردی، لزوم توجه به فوتبال پایه در خراسان رضوی را بیشتر جلوه می‌دهد.

امیدوارم با تداوم مشارکت فوتبال‌آموزان خراسانی، به زودی شاهد استارت دومین لیگ مجازی مهارت‌های فردی باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها