تشکر بسیج رسانه خراسان رضوی از پوشش رسانه‌ای مراسم ۹ دی

تشکر بسیج رسانه خراسان رضوی از پوشش رسانه‌ای مراسم ۹ دی

بسیج رسانه خراسان رضوی از پوشش رسانه‌ای مراسم ۹ دی در قالب صدور پیامی تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

سالروز ۹ دی در ایران اسلامی تجلی دیگری از حضور حماسی مردم بود و پاسخی دندان‌شکن به یاوه گویانی که " ما " شدن مردم را نمی‌خواهند و ددمنشانه در کمین نشسته‌اند تا به کین و نفرت و به انواع ترفندها تخم نفاق و فتنه در جامعه پراکنده و میراث امام راحل(ره) را خدشه‌دار کنند.

حماسه ۹ دی در مشهد افزون بر فروغ حضور پرشور و پرشمار صدها هزار مردم بصیر و دلداده ولایت واجد جنبه‌ای دیگر نیز بود که در جای خود ستودنی و مایه مباهات است و آن تجلی مردمی بودن رسانه‌های استان و انعکاس شایسته این رویداد ارزشمند در آیینه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی سرشناس این خطه بود.

صداقت در ثبت تصاویر ناب حضور حماسی مردم و اقدام به موقع و معرفت‌افزا در اطلاع ‌رسانی پیش از این ایام و نیز پس از ۹ دی از جمله عملکردهای حسنه در این عرصه بود.

باور به قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر انسجام عمومی و وحدت امت حول محور ولایت از جمله مهم‌ترین کارکردهای رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی است که به‌فضل الهی در اندیشه و رفتار نویسندگان و خبرنگاران خطه خورشید متبلور شد.

در خاتمه لازم است به نوبه خود حماسه حضور مردم با پیشگامی و همراهی رسانه‌ها در خراسان رضوی و در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ۹۶ را ستوده و در پیشگاه امام هشتم(ع)، سجده شکر به درگاه ایزد منان به جای آوریم.

59

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها