وزیر احمدی نژاد: به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فکر می‌کنم

وزیر نفت دولت دهم در پاسخ به این که نام شما به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود، آیا به کاندیداتوری در ۱۴۰۰ فکر می‌کنید یا خیر، گفت: هر کسی ممکن است به خیلی چیزها فکر کند، فکر کردن مشکلی ندارد.

وزیر احمدی نژاد: به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فکر می‌کنم

رستم قاسمی درپاسخ به سؤالی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت مردم، هنوز زود است که فضای کشور را انتخاباتی کنیم و بنده با اینکه سمت دولتی ندارم، امّا این روزها بخشی از وقت خود را برای حل مشکلات اقتصادی کشور گذاشته‌ام.

حل مشکلات اقتصادی آنقدر هم پیچیده نیست

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: شاید خیلی‌ها معتقد باشند که حل مشکلات اقتصادی خیلی سخت است؛ من این حرف را رد نمی کنم، اما به عنوان فردی که سال‌ها در حوزه اقتصادرانی و حوزه اجرایی و عملیات کار کرده، عرض می‌کنم که حل مشکلات در کشور ثروتمندی مثل ایران با ظرفیت‌های عظیم و منابع انسانی مستعد و جوان، آنقدر پیچیده نیست، حتی با وجود اینکه تحریم‌ها فشار خودش را وارد می‌کند و بی‌تأثیر نیست.

قاسمی در پاسخ به این سؤال که نام شما بعنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود، آیا به کاندیداتوری در ۱۴۰۰ فکر می‌کنید یا خیر، گفت: هر کسی ممکن است به خیلی چیزها فکر کند، فکر کردن مشکلی ندارد.

نمی ‌شود کشتی طوفان‌زده اقتصاد را دست کسی داد که قایق هم نرانده است

وی با بیان اینکه کشور با ده پانزده چالش اصلی روبروست که شناسایی شده‌اند و برای آن‌ها راهکار هم وجود دارد، تصریح کرد: امروز فرصت سعی و خطا برای ما وجود ندارد. همه قبول داریم که اقتصاد ما مثل یک کشتی طوفان زده است، نمی‌شود این کشتی را دست کسی داد که تا حالا قایق را هم نرانده است. باتوجه به اینکه مشکل کشور اقتصادی است آن هم در حوزه اجرایی و عملیاتی، باید کشور را دست کسی داد که تجربه این کار را داشته باشد.

برخی کاندیداها دو سفر خارجی هم نرفته‌اند

وزیر سابق نفت با اشاره به حضور کاندیداهای مختلف در عرصه انتخابات گفت: ای کاش آقایان دو سفر خارجی می‌رفتند و یک کارگاه آجرپزی را اداره می‌کردند بعد به عرصه ورود می‌کردند. کسی که تا حالا یک گارگاه آجرپزی اداره نکرده می‌خواهند اتوبوس دولت را براند، چنین شخصی یا اتوبوس را به داخل دره می‌اندازد یا آن را بالای قله می‌برد.

قاسمی افزود: امروز دنیا دنیای دیپلماسی آن هم دیپلماسی اقتصادی است. آقایان بگویند آیا در این زمینه تجربه‌ای دارند

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • بهلول
    0

    درزمان وزارت ایشون دور زدن را بلدن .ملت ایران راهم دور میزنند.یادگار دوران احمدی نژاد.مسکن از دوران اینها اوج گرفت .

  • ت
    0

    مبارکه...چقدم به قیفت میاد...

    نظرات شما -
    • ا
      0

      مثل صمداقا انگشت گرفته ملت راکور می کنه

  • zm
    0

    چقدر هم ریاست جمهوری بهش میاد ادمو یاد کارتون شرک می اندازه

  • اسدیان
    0

    واینک منم رستم دستان ، شریک وسازنده بابک زنجانی وخالق دکل خورهای معروف ، حالا در این اوضاع شیر درشیر و وا اسفا می خواهم با ۳ و۳ دهم درصد رای رئیس جمهور تان شوم ملت غیور انقلابی تا ...

  • ستم‌دیده
    0

    بیت‌المال‌خوری‌خوشمزه‌تست

  • حسین
    0

    بیا موز بخور

  • کاربر
    0

    همین که خون هزاران نیروی پیمانکار نفت از دندانتان میچکد کافی است. لطفا دور و بر مملکت داری نتابید.

  • مورچه
    0

    کسیکه دکل نفتی راغیب کند وباپرویی هرچه تمام تر خودراکاندید کند مایه ننگ است نه نامزد رییس جمهوری

  • قیمتی
    0

    شما هم مانند اون برادر مؤمن « قیمتی » ندارید. حالا از هر چی میخوای مایه بزاری !؟ بزار...! وسط دعوا نرخ تعیین نکنید ، مردم به ظاهر و مطالب مربوط به شما اهمیتی نمیدهند . حالا بگردید پرتقال فروش را پیدا کنید...!

  • Man
    0

    رستم جان یک حرف درست زد و آن هم ندادن کشتی اقتصاد به دست کسی که یک قایق هم نرانده است . یعنی چهل ویک ساله مملکت را دادیم دست یک مشت آدم بی سواد و متعصب که خیلی هاشون در اداره کردن خانواده چند نفره خودشون مشکل دارن . فقط ریش و پشمی در چهره را مظهر دین کردن و در عمل و در کلام از هیچ وقاهتی دریغ نکردن . مباحثه های تلویزیونی چند سال اخیر و دزدی ها و اختلاس ها را مردم هیچ وقت فراموش نخواهند کرد .

  • سید حسن
    0

    حالا نوبت این هیولا شده؟

  • ملول
    0

    خخخخخخ. همون مونده تو بشی رییس جمهور . نفت 130 دلاری فروختی و معلوم نشد به کی دادی

  • ح
    0

    خودتون خسته نکنید کشور به عشق فقط احمدی نژاد به پای ری میاد

  • پرشووووووووووووووووووورررررر
    0

    آره عزیز فکر کن . برای فکرت هم خوبه . فکر کن . ما 80 میلیون منتظر اومدن شماها هستیم . خاهشن بیایین . ما میخاییم انتخابات پرشووووووووووووووووووووووووووووری برگزار کنیم . باور کن . راس میگم

  • بهنام
    0

    قابل توجه بهلول و مورچه و ستم کش وخان ماه : پیداست کدام جناحی هستید : چرا از دزدی و اختلاس برادر رئیس جمهور و برادر معاون رئیس‌جمهور و پسر خواهر معاون رئیس‌جمهور و برادر عراقچی و دختر نعمت‌زاده و داماد شریعتمداری و داماد شمخانی و .؟.... چرا از فرار دزدهایی مثل خاوری و مرجان شیخ‌الاسلام و.... نمی‌گویی؟؟؟ چرا از گرانی مسکن که بانکی‌اش آقای آخوندی بود نمی‌گویی ؟؟؟؟ این حضرات که گفتند اگر اصولگرایان بیایند دلار از ۳٫۷۰۰ تومان ( زمان آقای احمدی‌نژاد ) به ۵۰۰۰ هزارتومان می‌رسد اما با گرفتن قدرت و در اثر بی کفایتی افرادی مثل آقای سیف دلار حتی به ۳۵۰۰۰ تومان رسید و حالا هم که فعلاً ۲۵۰۰۰ تومان است .... اینها که گفتید در زمان دولت قبل اجناس هر روز یک قیمت بود ولی در دولت خودشان قیمتها لحظه‌ای شد .... تمام شرکتها و کارخانجات واگذار شده به بخش خصوصی با یک هزارم قیمت و به افراد و باند جناح اصلاحات واگذار شده که حال گردش در آمده و حتی رئیس دزد سازمان خصوصی‌سازی محکوم و زندان شده است . آیا در در زمان آقای احمدی‌نژاد این همه کالا و لوازم خانگی و خودرو و مسکن و مواد غذایی گران بود؟؟ هیچگونه باج و رویی هم به آمریکا و غرب نداد . شاید آن موقع شما در قنداق بودید .... و کسی داستان آن موقع را اشتباه برایتان گفته است . در ضمن بابک زنجانی زائیده و بزرگ شده از زمان آقای رفسنجانی ( پدر بزرگ اصلاحاتی ) بود نه دوره آقای احمدی‌نژاد ؟؟؟؟ اگر اطلاعات ندارید زر نزنید .... در پایان درود می‌فرستم به شرف دکتر محمود احمدی نژاد حامی راستین قشر ضعیف و متوسط جامعه و امیدوارم یکی از طیف ایشان برای انتخاب کاندید شود .

  • ناشناس
    0

    فقط این غول سپاهی کم بود !!!!!!

  • ا
    0

    از ان فکرهای که برای 800میلیاردلار درامد نفتی بی زبان نباشه؟

  • ahmad
    0

    درسته مملگت خر تو خره و هرکی هرکی ، ولی مردم دیگه اینقدر خر نیستند که به تو نوچه مموت رای بدهند

  • ahmad
    0

    ایشان در فکر این است چطوری یک پالایشگاه رو غیب بکند ، منفعتش از رییس جمهوری بیشتره!

  • ن
    0

    فکر کن چون احساس دارید که ارث پدری شماست

  • sadf asdf
    0

    آها

  • مری
    0

    مردم چون ناامید شدند راینمیدن دوباره یه خرفت میره بالا دقیقا مثل مجلس بی کفایت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها