مدیر شعب بانک مسکن کردستان:

بانک مسکن کردستان تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌کند

مدیر شعب بانک مسکن کردستان گفت: این بانک به منظور تامین مشکلات مالی و معیشتی کارکنان دستگاه‌ها و نهادها تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌کند.

بانک مسکن کردستان تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌کند

جلال الدین سلیمی روز دوشنبه هدف از طرح کارگشا را تامین مشکلات مالی و معیشتی کارکنان اعلام کرد اظهار داشت: پرداخت مساعده به کارکنانی که دچار مشکلات مالی و معیشتی می شوند یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است که گاها تامین این منابع برای سازمانها و شرکتها مقدور نیست و مانعی برای دادن کمک معیشتی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ها و سازمان ها است.

وی اضافه کرد: بانک مسکن برای حل این چالش و در راستای کمک به معیشت پرسنل و رفع نیازهای فوری آنها و همراهی با مدیران سازمان ها و شرکت هایی که با بانک مراودات مالی دارند و مشتری بانک مسکن هستند، در قالب طرح کارگشا، تسهیلات مرابحه پرداخت می‌کند.

سلیمی در خصوص راهکار استفاده سازمان‌ها و شرکت‌ها از این طرح گفت: شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد استفاده از این طرح برای کارمندان خود داشته باشند لازم است در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به تنظیم تفاهم نامه و افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی نزدبانک اقدام کنند.

مدیر شعب کردستان درخصوص پرداخت تسهیلات طرح کارگشا گفت: بانک با این طرح،حداکثر تا ۱۰ برابر متوسط موجودی حساب شرکت نسبت به پرداخت تسهیلات موضوعه به پرسنل مورد معرفی اقدام می کند و حداقل مبلغ تسهیلات پرداختی به هر شخص معرفی شده در این طرح را یک میلیون تومان و حداکثر معادل۱۰۰ درصد خالص دریافتی متقاضی در آخرین فیش حقوقی تا سقفهای ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان است.

وی حداکثر مدت بازپرداخت اقساط این تسهیلات را یکسال ۱۲ ماه و به روش نسیه اقساطی به صورت ماهیانه اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات پرداختی به پرسنل در قالب عقود مبادله ای صورت می گیرد و مشمول حداکثر نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار حاکم بر تسهیلات بدون سپرده در زمان اعطای تسهیلات در حال حاضر ۱۸ درصد است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها