مردم نسبت به غارت‌ بیت‌المال حساس باشند/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با مفاسد اقتصادی

استاد دانشگاه تهران گفت: مردم باید نسبت به غارت‌ها و چپاول‌ها از بیت‌المال حساس باشند چرا که اگر به امثال مفسدان اقتصادی رأی دهیم نسبت به آینده دیگران نیز مسؤول هستیم و باید در رو قیامت پاسخگو باشیم.

مردم نسبت به غارت‌ بیت‌المال حساس باشند/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با مفاسد اقتصادی

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از قم، سعید زیباکلام امشب در نشست بصیرتی که در مسجد حضرت زینب کبری (س) پردیسان برگزار شد، از تشکیل ستاد مبارزه با مفسدان اقتصادی به فرمان رهبر انقلاب اسلامی یاد و اظهار کرد: در حوزه پژوهش پیرامون شیوه مبارزه با مفسدان اقتصادی فعالیت‌های مختلفی را دنبال کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل نهادهای نظارتی یکی از دستاوردهای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده است، اضافه کرد: هر چند این ستاد فراز و نشیب‌های مختلفی داشته است اما باید بگوییم که در حقیقت طی دوره‌ای به صورت کامل تعطیل بوده و نتوانسته رسالت اصلی خود را دنبال کند.

این استاد فلسفه دانشگاه تهران ضمن گلایه از ارائه آمارهای نادرست توسط مسؤولان گفت: این آمارها نشان می‌دهد که برخی مردم را ساده فرض می‌کنند در حالی که مردم به خوبی نسبت به آمارهای حقیقی آگاه هستند و مسؤولان باید از این رفتار خود خجالت بکشند.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف مفسدان اقتصادی ضربه‌های بسیاری را به نظام اسلامی وارد کرده‌اند، مطرح کرد: مردم باید نسبت به غارت‌ها و چپاول‌ها از بیت‌المال حساس باشند چراکه اگر به امثال مفسدان اقتصادی رأی دهیم نسبت به آینده دیگران نیز مسؤول هستیم و باید در روز قیامت پاسخ‌گو باشیم.

زیباکلام گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف برای مقابله با مفاسد اقتصادی استفاده شود و در این مسیر نیازمند یک تشکیلات منسجم و هماهنگ هستیم که با مبادی نفوذ هیچ ارتباطی نداشته باشند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها