تجمع اعضای پروژه مسکونی شهرک ابریشم کرج

عکسهای زیر را یکی از مخاطبان خبر فوری از تجمع بابت عدم تحویل پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم کرج پس از گذشت 10 سال ارسال کرده است.

تجمع اعضای پروژه مسکونی شهرک ابریشم کرج

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • BETA
    0

    من با کسانی که سود غیر متعارف مثلآ28%32%ویابه قول سیف 86%ازموسسات میگرفتن کاری ندارم حتمآ هردو طرف موافق این عمل بوده اندبنده 35 سال زحمت کشیدم وزره زره پول گذاشتم کنار البته با درمضیغه گذاشتن خانواده تا اینکه بشود روزی برای فرزندان بیکارم شغل وهمسر وزندگی حداقلی فراهم کنم سودی هم که به آن تعلق میگرفته اسمی 22%ولی واقعی 18.5%بوده که درهمان زمان اکثربانکهای دولتی وخصوصی سودی بیشتر ویابرابر به سپرده گذار میداده اند والان 7 ماهه که ازسررسیدسپرده ام میگذردوپولم را نمیدهند..دولت پس از انتخابات باموسساتی که حاظر به کمک وهمکاری جهت انتخابات بااونشده بودند به حقه کثیفی روآورد که ازرسانه های بیگانه وضد انقلاب به سپرده گذاران ثامن ومهر القاء کردند پس ازحدود 20سال ازتآسیس آنها که مردم هوشیارباشید این دوموسسه مجوز بانک مرکزی ندارند ومربوط به سپاه میباشند مردم که قبلآاز موسسات غیر مجاز ضربه خورده بودند بیکباره هجوم آورده وطلب پول خودکردند ومسولین هم درچندروز اول هیچ حمایتی از این موسسات نکردن وگذاشتن تاکارازکاربگذارد بعدآمدن ویک جملاتی نامفهوم به عنوان حمایت گفتن دراین بین مدیریت مهر قویتر بود وخودش را جمع کرد ولی مدیران ثامن ازخودوارفتگی نشان دادن وموسسه ومردم را گرفتار یک توطئه دولتی کردن که بعداز گذشت حدود 7ماه ازاین موضوع هنوز نه دولت کمک به حل آن میکندو{دادن به اصطلاح مجوز ووصل به شتاب }نه مدیران ثامن عرضه برطرف کردن مشکل رادارند دراین میان فقط سپرده گذارانی که پارتی نداشتن که پولشان رابگیرندومشکلات زیادی هم داشتن تاکنون گرفتاروسرگردان مانده اند وعده ای به جهت این مشکل دچار بیماریها..اختلافات خانوادگی..وبدبینی به نظام ومسولین شده اند گناهش به گردن چه کسی است {حق الناس.}

  • SELSELH
    0

    تسلیت، حقیرترین واژه ای است برای بیان داغی که بر دل نشسته از فاجعه ای که هموطنان شریف کشور را دچار کرده است همه خانه ها با سیل، زلزله و طوفان ویران نمی شوند! خانه هایی هستند که با مسدود شدن و تصرف حسابهای سپرده گذاران به یکباره غارت و کل زندگی انسانها خراب می شود و کانون گرم خانواده ها منجر به فروپاشی می شود. ای کاش برای خراب شدن چنین خانه هایی هم مسئولان کشور پیام تسلیت و همدردی به مالباختگانی که دو سال است از زندگی ساقط شدند، می دادند! خصوصیت زمین لرزه آنست که حداقل یه لرزه کوچک را مسئولان ناخودآگاه احساس می کنند. ولی مسدود شدن دوسال حساب سپرده گذارانی را که تمام سرمایه، دارایی و کل زندگیشان را برای گرفتن چندر غاز سود جهت حیات و بقاء در ام القرای جهان اسلام به موسسه مالی و اعتباری ثامن ا.. یا تعاونی های دیگر سپردند هیچ احساس نمی کنند! کدام مسئول کشور می تواند ذره ای تصور کند که شمار زیادی از سپرده گذاران در شرایط رکود شدید اقتصادی و بیکاری و احتیاج به پول، با فروش مأمن و خانه و یا کل زندگیشان تمام دارایی شان را جهت یک درآمد بخور و نمیر در موسسات مالی و اعتباری گذاشتند تا جلوی زن و بچه هایشان شرمنده نباشند!؟ ای کاش مسئولانی هم پیدا می شدند تا حداقل با سپرده گذاران مالباخته ای که دو سال است تمام دارایی شان را از دست دادند و هزاران پس لرزه را تاکنون تحمل کرده اند ابراز همدردی می کردند

  • TDNA
    0

    من فکر می کنم باید این فریادها را شنید. بعضی از این مردمی که با تحصن کنار خیایان ها می خوابند، به نان شبشان محتاجند! زندگی ها دارد متلاشی می شود! من خواهش می کنم از مقامات مسئول در بخش های گوناگون یک مقدار دل بدهند و با توجه بیشتر و یک نگاه عمیق تر.این مشکلی ست که باید حل شود در نهایت این مشکل در همین جمهوری اسلامی بوجود آمده، حالا دائما بیندازیم گردن همدیگر! بالاخره رفته اند از نهادی یک مجوزی گرفته اند و یک نهادی هم موظف بوده که نظارت کند. حالا یکی کوتاهی کرده، یکی اشتباه کرده…! مردم این وسط چه می شوند؟ باید مراعات حال مردم را بکنیم. امیدوارم این حرف را که خواسته این مردم است و مراجعات فراوانی هم هست، این را بشنوند و از کسی که دلسوز آن هاست و می خواهد مسئله را حل کند، انشاالله بشنوند و دل بدهند و پای کار بایستند و زود این مسئله را جمع کنند. خوب نیست در شرایطی که دشمنان می خواهند اساس و موجودیت ما را تحت فشار قرار بدهند و مردم را تحت فشار مضاعف قرار بدهند، اینجور صحنه ها و اینجور اتفاقات در کشور ما مشاهده شود.

  • دشیثق
    0

    حکایت موسسات مالی ومردم ودولت:این است که سرپرست خانواده به جهت رفاه وآسایش اعضای خانواده لوازم وامکاناتی را تهیه میکند واعضاء خانواده هم درخورنیازخود از آن امکاناتی که توسط بزرگ خانواده تهیه شده وباتوجه به ایمانی که به بزرگ خانواده دارند ازآن امکانات استفاده میکنند حال چنانچه درحین استفاده مشکلی برای اعضاءخانواده بوجود بیاید شرعآ وقانونن رفع مشکل وظیفه بزرگ خانواده میباشد نه اینکه بیاید وحاشیه سازی وفرافکنی کند که فلانی چرا شمارفتی ومثلآ فلان غذا را تناول کردی که این مشکل برایت پیش بیاید همه مادر حکومت اسلامی به حاکمان خود ایمان داریم و هرچیزی که درجامعه موجود میباشد را با اطمینان استفاده میکنیم واگر غیر ازاین باشد حاکمان ما در جایگاه غصبی نشسته اند وبه مردم بگویند که ما فقط رای شما را میخواهیم به مشکلات شما کاری نداریم هریک خود برای رفع مشکلاتتان عمل کنید آنوقت به این جامعه چه باید گفت؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها