حضور دختران ریشو در ورزشگاه چه دردی از زن‌ها دوا می‌کند؟

خود را به شکل مرد کردن اتفاقا مهر تاییدی است به ممنوعیت ورود دختران. یعنی برای وارد شدن باید شبیه مردها شد؟

حضور دختران ریشو در ورزشگاه چه دردی از زن‌ها دوا می‌کند؟

به گزارش سایت خبر فوری ، تصویری که می‌بینید عکس دختری‌ست که با گذاشتن ریش مصنوعی به ورزشگاه رفته و به تماشای بازی پرسپولیس _ تراکتورسازی نشسته است.

گویا این هم مشکل جدید فرهنگی ماست که باید کنار هزار و یک مشکل دیگرمان به فکرش باشیم. کم‌کم این قضیه بدل شدن هم مثل دابسمش ساختن می‌شود و دو فردای دیگر ورزشگاه پر می‌شود از زنان و دختران با چهره‌های مبدل. اگر این دختران از سر علاقه این بلا را سر خودشان می‌آورند و هدفشان واقعا تماشای بازی به صورت زنده است که دیگر فیلم گرفتن و پخش کردن ندارد. اگر هم هدف‌شان دهن‌کجی به قوانین جامعه است خب این که دردی را دوا نمی‌کند.

اگر بشود موقعیتی ایجاد کرد که زنان با چهره خودشان و بدون نیاز به مرد شدن به ورزشگاه بروند می‌شود گفت کاری انجام شده است.

اعتراض برای گرفتن این حق هیچ اشکالی ندارد. می‌شود پیگیر بود، صحبت کرد و خواست. آن‌قدر که بالاخره پیروز شد اما این نوع اعتراض بیشتر شبیه به یک سرگرمی شده است. خود را به شکل مرد کردن اتفاقا مهر تاییدی است به ممنوعیت ورود زن‌ها. یعنی برای وارد شدن باید شبیه مردها شد؟ حضور این دختران ریشو در ورزشگاه چه دردی از زن‌ها دوا می‌کند؟ فکر می‌کنید چند درصد از زن‌های این سرزمین که اتفاقا دل‌شان می‌خواهد بازی‌های ورزشی را زنده ببینند با این عمل موافقند؟
من فکر می‌کنم درصد کمی باشند. به هرحال تا دیر نشده باید جلوی این مد هم گرفته شود. تا به جای حل کردن مشکل آسیب جدیدی به جامعه نزند.

بهتر است اگر قرار است حقی هم احقاق شود در کمال احترام و در شان زن‌های این سرزمین باشد. زن‌ها باید با چهره زنانه خودشان و با همین اختلاف‌هایشان با مردها به ورزشگاه بروند. شبیه شدن برای حق گرفتن اصلا ایده مناسبی نیست.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها