فضاهای ورزشی برای بانوان قزوینی با کمبود روبه‌رو است

رئیس کمیته بانوان شورای شهر قزوین گفت: امکانات تفریحی – ورزشی برای بانوان قزوینی بسیار کم و توزیع آن ناعادلانه است.

فضاهای ورزشی برای بانوان قزوینی با کمبود روبه‌رو است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سیده منیره قوامی در قزوین اظهار داشت: از آنجاکه بانوان نقش اساسی در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان خود دارند باید از لحاظ روحی و جسمی از شرایط مطلوبی برخوردار باشند زیرا حالات بانوان تاثیر مستقیم بر روی سایر افراد خانواده دارد.

وی افزود: بانوان از حساسیت‌های خاص روحی و جسمی برخوردارند و باید در حفظ و ارتقاء استانداردها و شاخص‌های سلامت آنان کوشید، بنابراین ایجاد چنین فضاهایی برای بانوان متضمن افزایش سلامت جسمی و روحی این قشر مهم جامعه است.

قوامی تصریح کرد: با ایجاد پارک بانوان، زنان به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این فضاها به ورزش و تفریح بپردازند و هیجانات خود را تخلیه کنند ولی متأسفانه این فضاها بسیار اندک است و تنها یک پارک بانوان در قزوین داریم.

رئیس کمیته بانوان شورای شهر قزوین گفت: برخورداری پارک بانوان از امکاناتی مانند کتابخانه، استخر، آلاچیق برای نشست‌های دوستانه، مهدکودک و زمین‌بازی برای کودکان از مزایای این اماکن به شمار می‌آید که برای بانوان تا حدودی رفاه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی و تفریحی باید به صورت عادلانه توزیع شود تأکید کرد: در حمایت از ورزش نه تنها باید به سهم زنان توجه کرد بلکه باید این امکانات در همه‌ مناطق شهر از جمله مناطق محروم به صورت عادلانه توزیع شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها