راهپیمایی "پرشور" و "انقلابی" مردم استان خراسان شمالی در سالروز حماسه نهم دی برگزار شد

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرهای استان خراسان شمالی در سالروز رویداد عظیم نهم دی٬ با حضور در تظاهراتی گسترده و مردمی٬ حماسه‌ای دیگر آفریدند.

راهپیمایی "پرشور" و "انقلابی" مردم استان خراسان شمالی در سالروز حماسه نهم دی برگزار شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از شهرهای استان خراسان شمالی ٬ مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان باب‌الرضا(ع) صبح امروز با حضور در میادین و خیابان‌های مرکزی شهر٬ سالروز قیام نهم دی را گرامی‌ داشته و با برگزاری راهپیمایی‌٬ نقشه دشمنان در ایجاد شکاف و فتنه جدید در صفوف ملت را خنثی کردند.

هزاران نفر از مردم شهید پرور شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی٬ همگام با سایر مراکز استان‌ها٬ از ساعت 9 صبح امروز با حضور در میدان شهید این شهر٬ راهپیمایی بزرگ سالروز حماسه 9 دی را برگزار و تا مسجد انقلاب بجنورد٬ تظاهرات کردند.

در این تظاهرات عظیم٬ در روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بجنورد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود افزودند.

مردم شیروان و اسفراین نیز با حضور در راهپیمایی بزرگ 9 دی٬ با سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند و بار دیگر جنایت سران فتنه در سال 88 را محکوم کردند.

مردم شهرهای مانه و سملقان٬ گرمه٬ جاجرم٬ فاروج و راز و جرگلان نیز در این راهپیمایی همراه باشکوه شعارگویان ومداحان٬ با ذکر شعارها و شهرهای انقلابی٬ فضایی آکنده از حماسه و معنویت را خلق کرده و در ادامه٬ راهپیمایان در مسیر معین‌ شده٬ حرکت خود را آغاز کردند و حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی شهر بجنورد٬ تظاهرکنندگان با حضور در اجتماع عظیم بصیرت در مسجد انقلاب بار دیگر جنایات فتنه‌گران را محکوم و نسبت به ایجاد فتنه‌های جدید هشدار دادند.

مسئولان با نسخه اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات مردم کوشا باشند

معاون حوزه‌های علمیه خراسان بزرگ در اجتماع پرشور مردم بجنورد اظهار داشت: انتخابات ایران با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. اینجا انتخابات بر اساس تکلیف دینی و ایمانی شکل می‌گیرد و ملت بزرگ ایران با عشق به اسلام در انتخابات شرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نوایی افزود: اساس آشوب و فتنه سال 88 بر اساس انتخابات و اعتراض به این فرایند نبود. موسسات جاسوسی دنیا در آن برهه خط می‌دادند و عده‌ای را اغفال کردند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در مسائل سال 88 اصل نظام مطرح بود. فتنه‌ای که بالاتر از فتنه جمل و نهروان و صفین بود. فتنه 88 از فتنه‌ای که منجر عاشورای سال 61 هجری شد هم بالاتر بود. دشمن محاسبات زیادی برای این فتنه داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنیادهای جاسوسی و انقلاب‌های رنگی، برای آن هنگام برنامه داشتند و حضور مردم تنها عامل خاموش کردن این فتنه بزرگ بود. فتنه 88 نشان داد که دشمنان در ایستادن مقابل آرمان‌های نظام اسلامی، علی‌رغم تمام اختلافات با هم وحدت داشتند‌. در داخل هم همه دشمنان رنگارنگ نظام، با هم متحد شده بودند.

نوایی ادامه داد: حرکت انقلابی و حماسه‌آفرین مردم‌ در نهم دی نشان داد که وحدت و یکرنگی و بودن مردم در کنار هم می‌تواند همه توطئه‌ها را خنثی کند.امروز نیز این‌چنین است و تنها عامل خنثی کردن فتنه‌های جدید٬ یکدلی و وحدت کلمه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان نخستین مطالبه‌گران از دولت می‌خواهیم اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را بهبود ببخشد تا این عامل٬ موضوعی برای ایجاد فتنه‌های جدید نشود. اگر دستورات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی٬ به‌خوبی اجرا می‌شد٬ امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی به بار نمی‌آمد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها