۵.۵ میلیون واحد مسکونی در برنامه ششم توسعه نوسازی می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در کل کشور دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شده و در برنامه ششم توسعه، نوسازی ۵ میلیون ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است.

۵.۵ میلیون واحد مسکونی در برنامه ششم توسعه نوسازی می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از ازنا، مجید کیانپور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ازنا اظهار داشت: ازنا یکی از قطب‌های تولید حبوبات در کشور است که حالا محصولات شهرستان در شهرستان دیگر به برند خودشان در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: باید سرمایه گذاران را به این منطقه هدایت کنیم و تعاون روستایی و بخش خصوصی را تقویت کنیم.

کیان پور با اشاره به اشتغال در استان عنوان کرد: اشتغال یکی از مسائلی است که در دولت به آن عنایت شده است لذا ما در شهرستان اراضی کشاورزی کمی نداریم که می‌توان با در اختیار قرار دادن سه تا چهار هکتار به فارغ تحصیلان رشته کشاورزی در طرح‌های گیاهان دارویی و کشاورزی کارهای را انجام دهیم و این مشکل تا حدودی حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در روزهای تعطیل حدود سه هزار نفر به مناطق گردشگری اشترانکوه و دیگر مناطق شهرستان سفر می‌کنند و مشکلی که این مناطق با آن مواجه هستند دارا نبودن مراکز خدماتی مثل خانه باغ و مسافر خانه است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در مورد عزل و نصب‌ها در ادارات گفت: ما اعتقاد داریم که نماینده وظیفه‌اش عزل و نصب نیست و وظیفه اصلی آن بر عهده دستگاه مربوطه است و ما هم نظارت خواهیم کرد و ما اعلام کرده‌ایم که اولویت با نیروی بومی متخصص بعد نیروی غیر بومی متخصص است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نوسازی ساختمان‌ها در برابر زلزله اظهار داشت: درکل کشور دو میلیون 100 هزار واحد مسکونی نوسازی شده است و در برنامه ششم توسعه، نوسازی 5 میلیون 600 هزار واحد مسکونی در دستور کار است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها