بیش از ۸۰ تابلوی غیرمجاز از جاده‌های استان زنجان جمع‌آوری شد

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به رسیدگی به ۲۳۵ مورد از تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل گفت: بیش از ۸۰ تابلوی غیرمجاز از جاده‌های استان زنجان جمع‌آوری شد.

بیش از ۸۰ تابلوی غیرمجاز از جاده‌های استان زنجان جمع‌آوری شد

به گزارش خبر فوری به نقل ازتسنیم از زنجان، ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ضوابط نصب تابلوهای غیرمجاز و ساخت و ساز در حریم راه‌ها ممنوع است و بر این اساس تأسیسات غیرمجاز جمع آوری و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ابراز کرد: در هشت ماهه نخست امسال 82 مورد از تابلوهای غیرمجاز در حاشیه راه‌های محورهای مواصلاتی استان زنجان جمع آوری شده است چرا که وجود این تابلوها پیامدهای ناگوار ترافیکی را در بر دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: در راستای ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی از نصب تابلوهای غیرمجاز و همین طور ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها جلوگیری می‌شود تا شاهد پیامدهای ناگوار و ناامنی در سطح محورهای مواصلاتی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ایمنی راه‌ها نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور فقط با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امکان‌پذیر است.

دست‌نشان به موضوع تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه نخست امسال 235 مورد از تخلفات رانندگان و شرکت‌ها در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است بیان کرد: در هشت ماهه نخست امسال 219 مورد در از تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر رسیدگی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان کمیسیون ماده 12 را نیز مربوط به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جادهای برون شهری خواند و گفت: 16 مورد در این کمیسیون مورد بررسی و صدور رای قرار گرفتند.

وی ایجاد آرامش به‌ویژه در بخش‌های حمل و نقل مسافر و کالا را از مهمترین رویکردهای این اداره عنوان کرد و افزود: جلوگیری و کاهش تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی نقش اساسی در ایجاد آرامش برای مردم ایفا می‌کند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها