چرا ملانیا ترامپ باز هم دونالد را قال گذاشت؟/ ویدئو

ملانیا دوباره همسر خود را در اولین ساعاتی که به رئیس‌جمهور سابق تبدیل شد، قال گذاشت و در مقابل دوربین خبرنگاران بی‌اعتنا به او به راه خود ادامه داد.

چرا ملانیا ترامپ باز هم دونالد را قال گذاشت؟/ ویدئو

رسانه‌ها و فضای مجازی مملو از ویدئویی شده است که ملانیا ترامپ را در فرودگاه ایالت فلوریدا بی‌اعتنا به ایستادن دونالد ترامپ در مقابل دوربین رسانه‌ها نشان می‌دهد.

این حادثه که در روز تحلیف و در آخرین سفر این ۲ نفر با هواپیمای شماره ۱ صورت گرفت بار دیگر حرف و حدیث‌ها در مورد مشکلات ملانیا با ترامپ را بر سر زبان‌ها انداخت.

ملانیا در زمان سوار شدن به هواپیما لباسی کاملاً رسمی به تن داشت اما در حین پیاده شدن از هواپیما و در حالی که دیگر بانوی شماره یک نبود لباسی عادی و به دور از پروتکل‌های رسمی تن کرده بود. این در حالی است که شوهرش دونالد همچنان همانند دوره‌ای که رئیس‌جمهور بود در مقابل میکروفون روزنامه‌نگاران ایستاد و چند جمله‌ای سخن گفت.

با وجود این ملانیا حاضر نشد در مقابل دوربین‌ها بایستد و با وجود تلاش‌های پنهان همسرس بی‌اعتنا راه خود را به سمت خودرویی که انتظارشان را می‌کشید ادامه داد.

عده‌ای این رفتار را به شرایط روحی ملانیا به دلیل شکست همسرش در انتخابات ریاست‌جمهوری مربوط دانسته‌اند، اما به نوشته دیلی‌میل، این رفتار بانوی اول سابق آمریکا به دلیل خستگی از پروتکل‌های رسمی بود. از سویی برخی نیز این حرکت را نشانه افزایش تنش و به تبع آن احتمال آغاز فرایند طلاق بین این ۲ نفر می‌دانند.

منبع: اعتمادآنلاین

66

حجم ویدیو: 15.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شعور کم خانوادگی
    0

    این حرکتش نشان دهنده شعور کم خانوادگی ملانیا می‌باشد زن ها در تمام جوامع وقتی بهشون رو داده میشه ادعای خدایی میکنند و این زنها مورد لعنت و نفرین قرار میگیرند .

  • عباس سالاریان
    0

    ترامپ چه نشیمنگاهی داره :)

  • عباس سالاریان
    0

    ترامپ میتونست یه پ‌.و.ر.‌ن استار بشه :)))

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها