کمیسیون تلفیق بودجه ‌ممنوعیت کشت برنج را لغو کرد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان‌های مختلف از جمله گلستان برای سال آینده لغو شده است.

کمیسیون تلفیق بودجه ‌ممنوعیت کشت برنج را لغو کرد

رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در لایحه بودجه 1400 به دنبال آن هستیم افزایش بودجه استان‌های محروم از جمله گلستان است.

وی گفت: باید در بودجه سال آینده به محرومیت‌ها، عقب ماندگی‌ها، ظرفیت‌ها و در مجموع نقاط ضعف و قوت استان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم بودجه‌ای عملیاتی داشته باشیم.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای اینکه پیگیری مطالبات مردم استان نتایج خوبی به همراه داشته باشد جلسات مستمری با اعضای هیئت دولت، رئیس مجلس و سایر نمایندگان و البته مسئولان اجرایی در استان داریم.

وی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان گلستان با رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال این هستیم تا رئیس مجلس سفری به استان داشته باشد و مشکلات و مسائل استان را از نزدیک پیگیری کند.

سنگدوینی با اشاره به بخشی از مشکلات استان گفت: خام فروشی محصولات کشاورزی یکی از معضلات جدی برای استان است و باید صنایع مرتبط با ظرفیت مناسب در استان شکل بگیرد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اعلایی
    0

    اینهم یک ندانم کاری دیگر منابع زیر زمینی استان گلستان کاهشی است کشت شالی یکصدهزار هکتار شده پیش از انقلاب حدود ۱۲ هزار هکتار بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها