تلاش نسل اول برای ماندن در قدرت!

این روزها در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور روز به روز وخیم تر از قبل می شود، برخی از دولتمردان مدعی هستند که این شرایط وخیم اقتصادی متصل است با تحریم های آمریکایی و اروپایی.

تلاش نسل اول برای ماندن در قدرت!

این ادعا اگرچه کاملا مردود نیست و تحریم ها تا حد قابل توجهی بر اقتصاد کشور تاثیر منفی گذاشته اند، اما بسیاری از صاحب نظران و مردم معتقدند که دولتمردان کهنسال، حال و حوصله ای برای کار کردن ندارند و اصلا تلاش قابل توجهی از سوی آنها برای رفع مشکلات دیده نمی شود و صرفا به میزهای مدیریتی خود چسبیده اند و طاقت جدایی از آن را ندارند.

مردم معتقدند که شاید اگر این روزها به جای مدیران کهنسال، جوانانی توانمند و مدیر و مدبر در راس امور اجرایی کشور قرار گیرند، لااقل تلاش مسئولان برای حل مشکلات، در جلوی چشم مردم ملموس و مشهود بشود؛ تلاشی که احتمالا نتیجه مثبتی به ثمر می آورد و کشور را تا حد زیادی از این حالت خمودگی و رکود خارج می کند.

چه بسا که در جنگ هشت ساله نیز، در اوج ناباوری، جوانان بودند که دنیا را به حیرت واداشتند و نه تحریم ها بر کشور و جنگ تاثیرگذار بود و نه خستگی و انجام کارهای طاقت فرسا. فرماندهان جوان در جبهه جنگ با انگیزه و غیرت، به قلب دشمن زدند و از هر مانعی عبور کردند تا به هدف مقدس خود دست یابند.

امروز هم شاید اگر برخی از مدیران کهنسال اجرایی از پشت میزهای خود بلند شوند و فرصت را به جوانان بدهند، چه بسا که تجربه مثبت دفاع مقدس یکبار دیگر تکرار بشود و اکنون که در جنگ نرم و جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می بریم، وقت آن است که از تجربه های موفق کشورمان استفاده کنیم.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 9.45M | مدت زمان ویدیو: 00:04:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهدی
    0

    هر انسانی دست چپ وراستش از هم تشخیص دهد . می‌فهمه که بخاطر تحریم های آمریکاست .پس چرا کل بانک های دنیا پول های شما رو بلوکه کرده دلیلش چیه؟

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      واقعآ تو یکی نَوَفَهمی که این مملکت مدیرانی مثل تو اداره‌اش میکنند برای همینه پس‌رفت می‌‌کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها