واکنش احمدی نژاد به صحبت های رهبری

محمود احمدی نژاد امروز نسبت به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری واکنش نشان داد.

واکنش احمدی نژاد به صحبت های رهبری

به گزارش سایت خبر فوری محمود احمدی نژاد امروز در جمع مردم بوشهر نسبت به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری واکنش نشان داد.

بخشی از سخنان محمود احمدی نژاد در جمع مردم بوشهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق سفر مجدد به استان سرفراز بوشهر و زیارت شما مردم عزیز را عنایت فرمود. دیروز میلاد امام حسن عسگری(ع) و فردا شهادت حضرت معصومه(علیها سلام) است. آن میلاد را تبریک و این شهادت را تسلیت عرض می کنم. - مردم بوشهر ، مردمانی مومن، انقلابی و پرتلاش بوده و هستند. مهمترین مقابله شجاعانه با ، ویژگی و از افتخارات تاریخی مردم این خطه استعمار پیر انگلیس و صیانت از استقلال و عزت ایران بوده است.

۲- با گرامی داشت یاد شهیدان و بزرگان این دیار و بویژه قهرمان نامدار رئیس علی دلواری و یارانش ، می خواهم در دو موضوع با شما صحبت نمایم.
موضوع اول در باره مدیریت هاست.  - مقام معظم رهبری در سخنان اخیر فرمودند که نقد و نقدپذیری منصفانه واجب است. همه باید در نظارت مشارکت کنند و خود را صاحب کشور بدانند. ضمن تشکر از ایشان و در همین راستا می خواهم درباره مشکل مدیریت ها سخن بگویم. - از ابتدای تاریخ ، مشکل جامعه بشری از ناحیه مدیریت ها بوده است . - مدیران الهی و مردمی مانند انبیاء و صالحان همواره به دنبال تقویت حقیقت خلیفه اللهی انسانها و آزادی ،عدالت، عزت ، رفاه و سعادت جامعه انسانی بوده و تمام عمر و توان خود را وقف این راه کرده اند.

۳- آنان تلاش کرده اند تا راه رشد و کمال و تعالی اندیشه و عقل انسانها را هموار نمایند. امنیت، - تلاش کرده اند تا اراده عمومی را در راه استقرار ارزشهای انسانی صلح و سعادت هدایت نمایند. ، - آنان همواره در کنار مردم و با مردم و برای مردم بوده اند. - در اندیشه الهی و مردمی آنان ، همه ثروت متعلق به انسانها بوده و سعی کرده اند این ثروت ، به صورت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد. - مدیران الهی و مردمی ، فقر ، ظلم ، تبعیض و تحقیر انسانها را به عنوان مانع رشد و کمال جامعه می دانند و با تمام وجود در برابر آن ، قد علم کرده و مردم را به مبارزه با این مظاهر شیطانی دعوت کرده و می کنند. - نمی توانید حتی یک مدیر الهی و مردمی پیدا کنید که در برابر فقر اکثریت مردم و چپاول و سیری ناپذیری عده ای اندک سکوت کرده باشد و خروش انقلابی نداشته باشد.

۴-مردم در حسرت و آرزوی برخورداری ، - اما در طول تاریخ و در اکثر مواقع از مدیران الهی و مردمی سوخته اند. ، - شیطان با برنامه ریزی و تحریک افراد خودخواه ، خودبرتربین و جاهل توانسته است مدیران غیرالهی و غیرمردمی را در بیشتر جوامع حاکم کند. وضع دنیا را ببینید. - مدیران غیر مردمی و غیرالهی ، مردم را ضعیف ، فقیر، بی اطلاع و تحقیر شده می خواهند تا بتوانند به راحتی حکمرانی نمایند. - از غم مردم بی اطلاعند و یا خود را به بی اطلاعی می زنند. - خود را برتر از مردم می پندارند و برای توده های مردم حقی قائل نیستند. - تصور می کنند که مالک زمین ومردمند. مردم را برده و رعیت و خود را ارباب آنها می دانند. نگاهی به امثال آقای ترامپ داشته باشید. - از راحتی ، رفاه و آسایش مردم خوشحال نمی شوند.

۵- ثروت عمومی را به انحصار در می آورند و مانند اربابان جلوی بهره مندی مردم را می گیرند. - با هر اقدامی که به نفع توده های مردم است مخالفت می کنند. می گویند اگر سطح زندگی مردم بالاتر برود دیگر از آنان تبعیت نمی کنند. - خودشان را معیار حق می دانند و هر اعتراض و انتقادی را به عنوان مخالفت تلقی و با آن برخورد می کنند. - از شما مردم عذر می خواهم ولی باید بگویم که عدهای به من میگفتند تو داری با این طرحها مردم را پر رو می کنی. - معلوم است که اندیشه مدیران غیر الهی و غیر مردمی، شیطانی است. نگاه کنید:  - کشور ما کشور ثروتمندی است. زمین، دریا، جنگل، معدن، نفت، گاز و همه چیز داریم اما بسیاری از مردم زیر مشکلات سنگین زندگی کمر خم می کنند.

۶- ثروت در دست عده ای خاص است و نمی گذارند توده های مردم از ثروت این کشور بهره ببرند. - عده ای با هر طرحی که به نفع توده های مردم است ، مخالفت می کنند و خودشان هم کاری برای مردم انجام نمی دهند. زمین ، - تصرف ثروت ملت با سوءاستفاده از بانک ها و موسسات مالی رانت خوری و سوء استفاده های بزرگ را توجیه می کنند و ،خواری آنان را خطری برای اقتصاد کشور نمی شمارند . - اما با مختصر درآمدی که از هر طریق از جمله از طریق ته لنجی آن هم با مصوبه دولت وقت به مردم برسد مخالفند و آن را مخل اقتصاد می شمارند. - یادم می آید روزی مدیر گمرک بوشهر به استاندار مراجعه کرده و گفته هفته ای چندین کانتینر لوازم آرایشی ، بود که معاون یک وزارت امنیتی

۷- تحت عنوان کالاهای سری و تحریمی وارد می کند و به تذکرات ما نیز توجهی ندارد .به همین دلیل اصرار داشت که استعفا دهد . ما جلوی ادامه این کار خلاف و مجرمانه را در این گمرک ، - آن روز گرفتیم. - از دید بعضی سوءاستفاده می تواند آزاد باشد لیکن کاری که سودی به تودههای مردم ولو با نظارت و کنترل برساند ممنوع است. سهام ، - با طرحهایی مثل مسکن مهر ، بنگاههای کوچک ، قرض الحسنه عدالت ، هدفمندی یارانه ها، اصلاح اقتصادی و هر طرحی که به نفع مردم است و آنان را عزیز و قدرتمند می کند، مخالفند. - هر جا قرار باشد یک ریال به جیب مردم برود، فریادشان بلند می شود و همه مشکلات تاریخ را به آن ربط می دهند اما در مقابل انحصار ثروت ملت در دست عده ای معدود بی تفاوتند. - دائماً مردم را محدود می کنند و به اختیارات خودشان اضافه می کنند.

۸- دائماً از جیب مردم و سفره مردم کم می کنند و در اختیار خودشان یا عده ای خاص قرار می دهند. - به آنها می گویم که طبق قانون اساسی ، طبق عقل و منطق و اراده حق تعیین سرنوشت با مردم است و کشور باید با نظر و بر اساس ، الهی خواست مردم اداره شود. - همین مردم شما را به قدرت رسانده اند. مشروعیت تان را برای حضور در مصادر ، - اگر مردم از شما ناراضی باشند ، امور کشور از دست خواهید داد و هر لحظه که در این مناصب بمانید غیر قانونی است و توسط ملت مواخذه خواهید شد. - اگر مردم ، هر صاحب منصبی در دولت، مجلس یا دستگاه قضایی را نخواهند ، آیا آنها حق تصرف دارند و می توانند مدیریت کنند؟ - از زبان شما می گویم که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری مردم ندارند و آقای مردم نیستند.

۹- اگر قرار بود عده ای خود را برتر و ارباب مردم بشمارند نیازی به انقلاب نبود. - مردم ولی نعمت و صاحب کشورند و خواستها و حل مشکلات آنها باید دستور کار متولیان امر باشد. - مردم ، انقلاب و جمهوری اسلامی را دوست دارند و پای آن جانفشانی کرده اند و اساسا انقلاب و نظام متعلق به مردم و محصول فداکاری ملت است. - اما بسیاری از حرفها ، اعمال و رفتار برخی از مقامات و مسئولان هیچ سنخیتی با انقلاب و جمهوری اسلامی و خواست مردم ندارد و موجب نارضایتی و اعتراض مردم است. - کسانی که از راه ملت و انقلاب جدا شده اند بدانند که باید مسیر خود را اصلاح کنند در غیر این صورت از جانب ملت طرد خواهند شد.

۱۰-از قدرتی که ملت به آنها داده در جهت منافع شخصی و ، - کسانی که گروهی و برخلاف خواست و منافع ملت استفاده میکنند ، از مسیر ملت منحرف شدهاند. - کسانی که در مناصب و فرصت های نظام و انقلاب قرار گرفته اند و علیه خواست و منافع ملت و انقلاب عمل می کنند، باید بروند و به لطف خدا خواهند رفت. - نماینده مجلس باید زبان و سخن مردم و در خدمت مردم و مدافع حق مردم باشد نه مدافع و توجیهگر عملکرد و ظلم برخی دستگاهها به مردم .نه در مقابل مردم ،. قوانین باید در خدمت مردم باشد - دولت باید خادم و نوکر مردم باشد نه اینکه دائما از جیب مردم در آورد و خرج خود و سازمانهایش کرده و یا اموال مردم را برای پر کردن ضعفهای مدیریتی خود صرف کند.

۱۱- دستگاه قضایی باید ضامن عدالت و مدافع حقوق ملت در برابر قدرتمندان و زورگویان و چپاولگران باشد. همه باید مراقبت کنند که به یک مجموعه در مقابل ملت و مدافع تمایلات سیری ناپذیر اصحاب قدرت تبدیل نشود. - این قدرتها و مناصب ، ملک پدری هیچکس نیست. متعلق به ملت است و من به شما قول قطعی می دهم که ملت در تمام موارد، حساب کشی خواهد کرد. - کسانی که در مناصب قدرت قرار گرفتهاند باید دائماً خواست و نظر ملت را بشنوند و همواره خود و برنامه های خود را در این جهت اصلاح و تنظیم کنند. - بعضی از افراد، ملت، انقلاب، جمهوری اسلامی، حق، عدالت، آزادی و خون شهیدان را به شوخی گرفتهاند.

۱۲- به من می گویند چرا از مظلوم دفاع می کنی و از این بابت زشت ترین توهین ها و تهمت ها را نثار اینجانب می کنند و تازه خود را نماینده قانون و عدالت هم معرفی می کنند. - انقلاب آمد که ظلم نباشد و دفاع از مظلوم آسان شود و ارزش تلقی گردد. نه اینکه خدای ناکرده از ظالم حمایت و مظلوم نکوهش شود. - کسانی که مردم و حتی مردم شهر خودشان هم قبولشان ندارند، با حداکثر سوءاستفاده از قدرت و امکاناتی که ملت و انقلاب بوجود آورده علیه فرزندان ملت و انقلاب دست به تخریب و توهین و افترا می زنند. - مقام معظم رهبری فرمودند؛ مدیران خدمت های ارزشمند انجام داده اند و باید سپاسگزاری شود و خواستند که تهمت و افترا و توهین نباشد. - اما عده ای علیه خادمان پاک پروندهسازی می کنند و اصرار دارند راه خدمتگزاری و پاکی را مسدود کنند. دائمًا تهمت می زنند و افترا میبندند.
۱۳-- برخلاف همه قوانین و نظر رهبری انقلاب اصرار دارند که صدایی از مردم در نیاید و کسی انتقاد نکند. به دروغ می گویند می خواهند با آیا نباید اول ، فساد مبارزه کنند در حالی که اگربنا بر مبارزه با فساد باشد با همین ها برخورد شود؟ افراد دلسوز و پاک را بدون ، - می خواهند با تبلیغات گسترده و البته در خفا مدرک و با اهداف سیاسی و غیرقانونی محکوم و از صحنه خارج و جریان انقلابی را محدود کنند. - به شما مردم عزیز عرض می کنم که بنده و دوستانم ، همه زندگی مان در خدمت ملت و پیشرفت کشور و در دفاع از حق و مظلوم و مقابله با ظلم است. - هرگز به کسی تهمت نزده و توهین نکرده و نخواهیم کرد. تلاش می کنیم از حق ملت دفاع کرده و نقد دلسوزانه داشته باشیم. ما خود را خدمتگزار مردم و عاشق انقلاب و کشور میدانیم.


۱۴- اما دائماً تهدید می کنند و تهمت می زنند. - ما در دفاع از حقوق ملت خود را برای تهمت و افترا و فشار آنان و دشمنان شناخته شده خارجی آماده کرده ایم . - اما آیا میشود در برابر تضییع حقوق ملت سکوت کرد؟ - بنده و یارانم تا زنده هستیم با همه وجود از حقوق ملت و مظلومین دفاع خواهیم کرد. - درست آن است که تمام ثروت کشور عادلانه و بر اساس ضابطه بین مردم توزیع و دستهای ناپاک از دامان ملت و بیت المال قطع گردد. - ما نوکر مردم هستیم و به آن افتخار می کنیم.
اما مطلب دوم : در برابر استعمار است. عزیزان من !

۱۵- امروز به دلیل غفلت برخی از نیروهای خودی و حضور معدودی عناصر برای تسلط مجدد بر مردم و منابع و ثروت ، دشمن، استعمارگران دیروز کشور ، امیدوار و جری شده اند. - می خواهند مجددا کشور و مردم را در اختیار خود بگیرند. - نخست وزیر قبلی انگلیس در وقت خداحافظی به عنوان مهمترین دستاورد دوران خود گفت که : کاری کرده است که دیگر جریان ضد انگلیسی در ایران به قدرت نرسد! حساسیت و ، - عجیب است که آن زمان کسی در ایران در برابر این سخن عکسالعملی نشان نداد. - آیا می شود از ملاقاتهای برخی مقامات با عناصر انگلیسی رمز گشایی کرد؟ - آیا نباید معلوم شود وزیر خارجه انگلیس در سفر اخیر به ایران در چه مواردی صحبت کرده وخواسته است که با چه کسانی برخورد شود؟

۱۶- مگر مردم نامحرمند؟ آیا نباید جزئیات و کلیات مسائل با مردم در میان گذاشته شود؟
عزیزان من! - امروز استعمارگران با مشاهده برخی عناصر ضعیف، به غلط تصور کرده اند که ملت ایران نیز ضعیف شده است و می خواهند بساط گذشته را بازسازی کنند. - من می خواهم از زبان شما بگویم که ملت بزرگ ایران امروز آگاهانه و هوشمندانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد که دشمنان از در رانده شده، مجددا از پنجره وارد شوند و مقدرات کشور را به دست بگیرند. - بدانند در ایران هر کسی در مظان دوستی و داشتن سر و سرّ با بیگانگان منفور همگان بوده ، و بهخصوص با استعمار پیر انگلیس و آمریکا باشد و به دست ملت مجازات خواهد شد.

۱۷- ما و همه ملت ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد با سوء استفاده از برخی انقلاب وملت و فرزندان ملت را محدود کرده و ،فرصت ها و امکانات راه را برای سلطه بیگانه هموار کنند. - ما یک جان ناقابل و آبروی خدادادی داریم و آن را تقدیم دفاع از ملت و انقلاب خواهیم کرد. - همچون گذشته ملت ایران اجازه نخواهد داد که به نام انقلاب و به کام عده ای خاص، حیثیت و ثروت ملت غارت شود. - من کسانی را که به واسطه انقلاب و جمهوری اسلامی در برخی مناصب و مدیریت ها نشسته اند و برخلاف خواست ملت و انقلاب عمل می کنند ، نصیحت می کنم که از جدایی از ملت و مقام پرافتخار نوکری مردم و از انحراف از راه ملت دست بکشند و هرچه زودتر به راه ملت بازگردند.

۱۸- درغیر این صورت معلوم است که ملت درباره آنها چه نظری خواهد داشت. - به فضل الهی ملت ایران مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و همه آرمانها و آرزوهای خود را محقق خواهد کرد. - به فضل الهی یاور حقیقی ملت ها و منادی بهار انسانها خواهد آمد و جهان را سرشار از عدالت و عشق و آزادی و رفاه خواهد کرد. یک تذکر؛  - همه مراقب باشند، هر نوع تنش، درگیری یا حرکت خلاف و تهمت و افترا و تخریب محکوم است و ارتباطی با ما و ملت ندارد. - یاد شهیدان و امام شهیدان و جانبازان و آزادگان و ایثارگران را گرامی می داریم. سلام و درود خداوند بر آنان باد. - از خداوند می خواهم که همگان را به راه راست هدایت فرماید. - ای خدای بزرگ ! یار و یاور حقیقی مردم را برسان

۱۹- به دست و خواست مردم جهان ، او را حاکم کن - ملت بزرگ ایران را از یاوران اصلی او قرار بده - ملت ایران را حفظ کن و بر قلل رفیع کرامت جهان بنشان - مشکلات ملت را برطرف کن - جوانان ما را حفظ کن - بدخواهان ملت را منکوب کن - ملت بزرگ و رهبری عزیز انقلاب را در سایه آن عزیز یگانه محفوظ بدار
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • محمود
    0

    آخه یه کسی باید از مدیریت حرف بزنه که یا اطلاعات علمی داشته باشه یا تجربه موفق . تو و ان کسانیکه ترا نحمیل کردند باید جواب پس بدید نه اینکه حال با سخنرانی بخواهید رد گم کنید.خودتی!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اولا این تجربه موفق که شما از آن دم می زنید هیچ مدیری به طوراکمل نداشته وندارد ثانیا کسانی که شکمشان سیروگشاد بودند وبا رفاه زدگی وتنبلی ومفت خوری می خواستند مملکت را درزمان ایشان تاراج کنند درصف اول وطلایه داران کسانی بودند که نمی خواستند وجود ایشان را تحمل کنند.والا قاطبه ملت ایران ایشان را می خواهند صحبتهای ایشان وپیام ایشان را هم بخوانید متوجه این نکته می شوید که ایشان یک کلمه برخلاف سخن امام خامنه ای (دامت افاضاته) سخن نگفته .سخن ایشان کاملا منصفانه ،عالمانه ،عاقلانه وبدون انتقاد به سخنان امام خامنه ای (دامت افاضاته ) می باشد.رابعا ایشان اصلا با این سخنان قصد رد گم کردن خود را ندارند.دستگاه قضایی اگر واقعا می بیند ایشان جرمی مرتکب شود سریع دست به کارشود.بنده مدرک کارشناسی ارشد را دارم بی سواد هم نیستم سخنان ایشان اصلا مخالف سخنان رهبری وبرضد نظام هم نیست .ویعنی هیچ عاقلی هم این حرف را نمی زند.

  • سعید
    0

    درود بر احمدی نژاد

  • M
    0

    حتما منافعش در خطر هست وگرنه هیچکس دلش برای این ملت نمیسوزه.دعوا سر قدرت هست

    نظرات شما -
    • S.np
      0

      چرا چرت میگین. اون در واقع جونه خودشو خانوادشو به خطر انداخته بخاطره مردم.حق میگه. کشوره ما شده طبقاتی. یک عده خیلی پولدارن یک عده هم خیلی فقیر. پس عدالت کو کجاست؟؟؟

  • سعید
    0

    دمش گرم.ان‌شاءالله ب حق امام‌حسین ریشه ظلم و ظالم در هررررر لباسی خشک‌شه. ملت ایران ۴۰ ساله به اسم‌(دین) زیر بدترین فشارهاست اخه خدا رو خوش میاد؟ سرمایه ی ایرانی ب حلق اعراب بره و جوون ایرانی ذلیل باشه. تا چیزی میشه سریع میگن دشمنی با نظام ینی دشمنی با خدا!!!! مثل اون‌یارو ک درنهایت جهل برگشته گفته: دشمنی با شورای نگهبان دشمنی‌باخداست!!!! نمیدونم خدا ینی شورای نگهبان یا شورای نگهبان ینی خدا!!!!

  • احسان
    0

    احمدی نژاد چی میگه: میگه اگر بقایی خطا کرده چرا مدرک ندارین؟ میگه چرا دادگاه علنی نمیزارین؟ چرا بدون مدرک میگین ما حامی فتنه و منحرف و حامی بابک زنجانی هستیم؟ چرد مدرک رو نمیکنه قوه قضاییه؟ به نظر من درست میگه . کاری به قبل و بعدش هم نداریم . خوب بوده یا بد بوده باید این فرهنگ بشه که تا وقتی یه چیزی ثابت نشده چرا تهمت و افترا... . و چرا قوه قضاییه سکوت کرده و مدرک نمیاره ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد با دادن یارانه بیشترین جفا را در حق ملت ایران کرده است با دادن چند غاز حامل‌های انرژی را بالا برد در واقع دست در جیب مردم کردن و و شامورتی بازی دراوردن با افکار پو پو لیستی یک مشت افراد را دور خود جمع کردن مردم هر روز در رنج بسر میبرند چهل سال سوار بر مردم شدید و سواری گرفتید بس است این حکومت نا ناکارامد است به غیر از حر ف که باد هواست مردم نصیبی نبردن

    نظرات شما -
    • از ترس مزدورها بینامم
      0

      زمان احمدی نژاد بنزین 400شد ولی یارانه به جیب مردم برگشت قرار بر این بود که اگر بنزین 1000 شود یارانه نیز پنج برابر شود آیا الان که 1000 شده پنج برابر یارانه میگیری؟ در اون زمان پول گازی که می‌دادیم الان پنج برابر شده هم تقصیر احمدی نژاده

    • جواد رسالتی
      0

      اینا که الان یارانه هفت میلیون نفر رو قطع کردن بگن این پول رو چیکار کردن

    • ایران
      0

      من کاری به صحبت های احمدی نژاد ندارم ولی فقط به عنوان یه ایرانی میگم نباید حق ما سرمایه ی کشور ما که مال خود ملت ایران هست تو جیب مردم غزه ،سوریه،نمیدونم لبنان بره آخه اونا چه ربطی به ما دارن

  • فردین
    0

    آقای احمدی نژاد اگر هم خیلی بد باشن در حال حاظر دارن اتفاقاتی که ما ازش،اطلاعی نداریم رو بازگو میکنند..حقیقت های که نمیتونن انکار یا تکذیبش کنند ...

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      بازگو کردن اینکه کی چیکار کرده فقط کلاف سردرگم مردم و مسوولیت رو بیشتر میکنه ایشون با متهم کردن دگران که فلان کارو در فلان وقت در فلان پست کردی داره خودشو ب مردم بعنوان راستگو غالب میکنه راست میگه از دوران خودش بگه که تمام اختلاس ها و فرار پولهای مردم به خارج تو دوره خودش شروع و تا الان راههای در رو اون تا دولت الان ادامه داره

  • مظلوم
    0

    ضحاک ول کن آقای احمدی‌نژاد ....

  • Justfatima
    0

    امشب کاملا تصادفی مستندخارج از دید رودیدم.اشک آدم درمیاد.چه جمله ای گفت.طرفداران اصلاحات وروحانی دغدغه اقتصادندارند،دغدغه آن ها مطابق شدن بااستانداردهای غربی است،احمدی نژاد برای تجاروسرمایه دارانی ک در دوران اصلا روابطی دست وپاکرده بودندبزرگترین خطربود،وبرای زدنش ازهیچی دریغ نکردند. درودبراحمدی نژاد.

  • علیرضا -
    0

    بسم الله الحمن الرحیم در آرزوی جهان تو باشم......... در وصف زیبای تو باشم هرچه باشم اسم تو بر زبانم........... هر چه یا رب گویم،ذکر تو بر زبانم مردم عدالت میطلبند... هرکسی یاور عادل باشد ، بی شک او برنده ی هر دو دنیاست......... و هرکس ناعدالتی کند ، بی شک از بالا به زیر افتد. ولو بالاترین پست و مقام کشوری و جهانی را داشته باشد......... با شنیدن و مطالعه سخنان زیبا و دلنشین جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد به استقبال عدالت میرویم......... و از عدالت و عدالت طلب و عدالت سخن پیروی میکنیم........ رهبر عزیزمان سید علی خامنه ای بی شک نظام کشور را آرام و اصلاح خواهند کرد. زیر که ایشان عالمی فرهیخته و سیدی از آل پیغمبر هستند...... سید علی خامنه ای از صمیم قلب دوستت داریم - اگر تو نبودی معلوم نبود چه به سر این ملت می آمد........

  • سرباز وظیفه
    0

    با اینکه نمیشه از کسی که بهش ظلم شده انتظار داشت نقد منصفانه داشته باشه ولی احمدی نژاد کاملا نسبت به قوه قضاییه نقد منصفانه و دلسوزانه داشته است . فایل پی دی اف را بخوانید تاببینید

  • محمد
    0

    آیا احمدی نژاد سخنان اشتباهی زده؟!

  • نیما
    0

    بازم به احمدی نژاد چهارتا حرف حساب میزنه ، بقییه که به فکر دزدین

  • ناشناس
    0

    چی بگم والا. من که بریدم از این حرف و حدیث ها . دیگه نمیدونم کی به کیه و چی به چیه فقط دلم آقا امام زمان و میخواد تا نفس راحتی بکشیم ان شاءالله

  • یاسر کوهستانی
    0

    در ظاهر زیباست. اما آیا خودشان به قول رهبر عزیز و حکیممان چندسال صاحب قدرت و امکانات نبوده اند؟ آن موقع خبری از فساد نبود؟ همه جا عدالت بود؟ در این مورد باید پشت سر رهبری برویم و ازبیانات ایشان راه درست را پیدا کنیم . تجربه و تاریخ نشان داده که هر گاه مردم ایران از ولایت دور شدند و در پیمودن راه پشت سر ولایت و رهبری غفلت کردند به شدت ضرر کردند و شکست خورده اند. امروز دشمن آماده شده تا ما لحظه ای غفلت کنیم تا بتواند به نظام و انقلاب و ولایت رهبری ومردم ایران ضربه بزند. اینکه عدالت در همه جا نیست اینکه مردم در سختی زندگی میکنند و .... جای شک ندارد اما قرار نیست آقایان صاحب قدرت، رهبری عدالت خواهان را ضد قدرت ودر خلاف جهت رهبر انقلاب ویا جلوتر از رهبری حرکت کرده و رهبری را در دست بگیرند. دشمنان کوردل و دوستان ساده دل بدانند انقلاب اسلامی مردم غیور ایران راه را تا آخر و با قدرت و اقتدار خواهد پیمود چه شما باشید چه نباشید.چه تحریم باشیم چه نباشیم.چه گرسنه و تشنه باشیم چه نباشیم. اینها هیچکدام مانع انقلاب اسلامی نیستند و نخواهند بود. امام روح الله چه حکیمانه و درست گفتند: ما در تحریم و سختی فرزند رمضانیم

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      بهتر از الان بود همون موقع هم نمی گذاشتند هر کار می خواد دکتر بکنه همین آقای لاریجانی ریاست مجلس جلوش را می گرفت ولی همون زمانم از الان خیلی بهتر بود

  • جرج
    0

    بانماسکه.پپرونی.شکسپیر.

  • تذذ
    0

    دکتر احمدی نژاد عزیز در قلب میلیون ها ایرانی جای دارند

  • رضا
    0

    موافقم باهاش

  • یاسر
    0

    بسه دیگه.این همه خود محوری و تک روی و خودخواهی. چرا زمان رئیس جمهور بودید ساکت بودید و آن زمان همه چیز خوب و همه جا عدالت بود؟ در همه زمان ها و اتفاقات فصل الختام و فصل الخطاب بیانات رهبر حکیم و عزیزمان است.

  • یاسر
    0

    بسه دیگه.این همه خود محوری و تک روی و خودخواهی. چرا زمان رئیس جمهور بودید ساکت بودید و آن زمان همه چیز خوب و همه جا عدالت بود؟ در همه زمان ها و اتفاقات فصل الختام و فصل الخطاب بیانات رهبر حکیم و عزیزمان است.

  • محمد
    0

    درود خدا بر پیروان راه حق درود بر یاور رهبر احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خخخخخ

  • علیرضا
    0

    نگاه صفر و صدی رو کنار بزاریم در مورد هر شخصیتی اقای احمدی نژاد شما خوب، پاک، خدمتگذار ، چرا تو این شرایط حس خدمت گذاری گرفتین 3 سال نتونستین صبر کنید بعد خودتون رو به خواستتون برسونید از امام علی ع هم نعوذبالله بالاتری، اومد افشا گری کرد؟ شوروند مردمو؟ بگم بگم کرد ؟ 25 سال رفت دنبال چاه کندن و ... برا همون مردم سرگذشت منتظری رو یه ورق بزن تو تاریخ ببین چی شد عاقبتش. تمام

  • ایرانی
    0

    زنده باد احمدی نژاد

  • احمد صارمی
    0

    درود بر احمدی نژاد مردمی ترین رییس جمهور ایران و دشمن درجه 1.دزدا و اختلاس گرا و برادرای یقه سفید رانتی / پ ن پ تو خوبی روحانی خخخخ

  • ariya
    0

    احتمالا زیرش بگیرن.

  • ناشناس
    0

    درودبرشرافت محمود حقیقت همیشه تلخ است طی سه سال رییس جمهور بودن وهزاران میلیارد دزدی

  • ابراهیم
    0

    دمشگرم راست میگه داره مارو روشن میکنه

  • جواد رسالتی
    0

    اخه اونا که میگن احمدی نژاد منحرفه و عامل فساده چرا نمیگن که احمدی نژاد با بنزین سهمیه ۴۰۰ و اب برق گاز.وفروش ۸۰۰ هزار بشکه نفت پول داشت به همه مردم یارانه پرداخت کنه چرا الان دولت فعلی بادافزایش قیمت بنزین بهدهزار تومن و همچنین اب برق گاز و افزایش هفت درصدی فروش نفت پول نداره بهدمردم یارانه بده پس احمدی نژاد از جیب خودش به مردم پول میداد .

    نظرات شما -
    • چعفر
      0

      داداش تو حالت خوبه ؟؟ میزونی ؟؟!!!!!!!!!!!!!

  • محمد
    0

    احمدی نژاد واقعیت میگه ،چرا قوه قضاییه که باید عدالت را اجرا کند منشا همه بی عدالتیهاس واقعا اگر بقایی مجرمه چرا دادگاه علنی برگزار نمیکنه از چی میترسه چرا شفاف سازی نمیکنن درود بر تو محمود

  • احمد رضا وزیری
    0

    سلام آقای احمدی نژاد ! ما دوس داریم دوباره رئیس جمهور بشی فقط تو این چن سال یه طوری رفتار کن که تایید صلاحیت بشی اگر زیاد به پر و پای بعضی ها بپیچی دوباره ردّ صلاحیتت میکنن ما دوستت داریم امیدوارم دوباره رئیس جمهور بشی التماس دعای فرج یا علی

  • نريماني
    0

    سلام واقعيات جامعه بيان نمود چرا سپرده هاي مردم درصندوق هاي قرض الحسنه توسط بانك مركزي برداشت شده و الان مشكلاات درست شده،اين مسايلاات رابايد سه قوه مطرح وحل ميكردند چراموسسه ثامن الائمه پول مردم را مسترد نمي كتد همين مردم از جامعه ايراني هستند،چرا بايد هر روز در كوشه مجلس اعتراض نمايند كه فلان صندوق پول مردم را نمي دهد چرا؟چه كسي بايد پاسخكو باشد ايا اقاي احمدي نژاد بايد عنوان نمايدچرا به اينجا رسيده ايد لطفا همه صحبت ريس جمهور سابق حرف دل مردم است اكر ملت سكوت نمودند فقط بخاطر زريه پاك حضرت فاطمه(ع)مقام عظماي ولايت امام خامنه اي بوده ولاغير،پس بياييد سركي به صندوق ها بزنيد مردم گرفتارند چرا اندوخته انان مسترد نمي شود،حيف از نام ثامن كه روي موسسه حك شده اما ؟چرابرويد ببينيد سپرده كذار مريض دارد هزار كرفتاري دارذ با توجه به تورم كمر شكن از ذخيره ارزي پول مردم پرداخت وسپس تا ابد الدهر اين موسسات راقفل وهيچ كليدي نتواند باز كند

  • سلام
    0

    دررررروووودددد بر احمدی نژژژژااااادددد

  • سعید
    0

    همه با احمدی نژاد لج افتادن چون که واقعا به فکر مردم عادی و پایین دست بود همین

  • محمدی
    0

    آزموده را آزمودن خطاست!

  • حسن
    0

    خوب اگه بحث تهمت هست چرا قوه قصائیه که مجری عدالته رو هوا تهمت میزنه و اثبات هم نمیکنه . اخمدینزاد چندین ماهه داره رک و راست میگه سند بدید ولی آقایون باز میگن خلافکاره .یعنی حق نداره از خودش دفاع کنه ..... این چه جور عدالتی هست .این احمدینژاد اگه دنبال منافع خودش بود که تو این ۸ سال راحت میتونست بار شو برنده مث خیلیا .حتما از خیلی زد و بندهای اون بالایی ها خبر داره و میخواد به مردم بگه حالا مشکل اینه که به اصطلاح دلسوزان بخاطر منفعت طلبی خودشون میگن به صلاح نیست مردم بدونن

  • حسن
    0

    خوب اگه بحث تهمت هست چرا قوه قصائیه که مجری عدالته رو هوا تهمت میزنه و اثبات هم نمیکنه . اخمدینزاد چندین ماهه داره رک و راست میگه سند بدید ولی آقایون باز میگن خلافکاره .یعنی حق نداره از خودش دفاع کنه ..... این چه جور عدالتی هست .این احمدینژاد اگه دنبال منافع خودش بود که تو این ۸ سال راحت میتونست بار شو برنده مث خیلیا .حتما از خیلی زد و بندهای اون بالایی ها خبر داره و میخواد به مردم بگه حالا مشکل اینه که به اصطلاح دلسوزان بخاطر منفعت طلبی خودشون میگن به صلاح نیست مردم بدونن

  • مراد
    0

    فرار به جلو را تعریف کنید؟

  • علیرضا
    0

    خدایا بس دیگه**** خسته شدیم دیگه****

  • م کمالی
    0

    شب بخیر . ضمن عرض ادب واحترام . اینکه قدردان باشیم اگر فراموشی جلوه یقینیات که بر ما گذر کرده به طریقی رخدادهای تاثیر گذار را ثبت ودر گذر ایام مرور کنیم برایمان خوب است جنگ و توابع ان حضور نیروهای انطرف دنیا در خلیج فارس تحریم تهدیدها ..ِِ.ِ ... همه اگاهیم پس اگر بینش و تجربه و استعداد تفسیر و بیان جامع رخدادهای روز سیاسی اجتماعی و همه انچه در این زمان با انها در گنش ک واکنش هستیم را در خود نمیبینیم پس حداقل از منابع موثق کسب و دریافت نمایم وبا اظهارنظرهای ناشیانه اب به اسیاب دشمنان نریزیم بعضی بخدا وطن پرست هم نیستند اعتقادات باشه طلبمان . قدر رهبری را بدانید بخدا قدرشناسی خوبه .امام زمان خودت وفاداران را وفادارتر و اقا بخدا حقیرم جرات اظهار ندارم چون به یقین نااگهم قدرشناس و وفادارترمان , اقا صاحب الامر خجلم و اگاه که گریانت کرده ایم به اعمالمان لیک بگذر از کرده من و من , بخدا که امام زمان و نگاهش به. سربلندی این مملکت قابل لمس و ملموس است .شکر خدا و تبعیت از امام غائبش و ولی زمانش حتی به دید کوتاه و نفع طلبی فردی هم که صورت بگید باز منتفع که با تبعیت . خدا روزیمان نماید . راه ما ذیل فرمان رهبری .

  • پیمانه طهماسب پور
    0

    سلام ی دعا دارم خدایا خودت این جماعت ک باعت ناراحتی رهبر عزیزمان شدن رو ب راه راست هدایت کن خدا یا خودت بینشی ب جوانانمان بده ک راه غلط رو انتخاب نکن و در سایه پدر عزیز مون زندگی کنیم امین

  • ناشناس
    0

    این سو مدیریت ها مگر از دوره دوم ریاست جمهوری این آقا شروع نشد چرا خودتون رو زدین به اون راه وظیفتون شده راست راست راه رفتن تو این مملکت و آب تو آسیاب دشمن ریختن تازه این آقا یادش اومده فساد هست سو مدیریت هست فساد وغیره در زمان شما نهادینه شد در زمان شما در بدترین نقطه از تحولات جهان قرار داشتیم

  • ستاره
    0

    چقدر فتنه ها به هم شبیه هستند... دیروز سبزها امروز بهاری ها دیروز اعتصاب غذای کروبی امروز اعتصاب غذای بقایی دیروز بیانیه دادن موسوی برای حضورمردم درخیابان امروز بیانیه دادن احمدی نژاد برای حضورمردم در اماکن مقدس خوراک دیروز ضد انقلاب خوراک امروز ضد انقلاب

  • Aziii
    0

    تا چند وقت پیش خیلی قبولش داشتم ولی الان کاملا مشخصه ک ب فکر منافع مردم نیس

  • چ
    0

    یاددت بخیر کی میایید به خدا مر د م طاقت گرانی ندارند اینها صبحاه بلند میشوند تصمیم برای گرانی میگیرند تمام اجناسمان صادر میکنن خدا پیاز نیست با نان بخوریم خدا برای گناه کارش نسازد این زندگی داریم اقا زاد چه درقد چرا راستش به مردم نمگید میخواهد چه به سرمان بیاید

  • امید
    0

    درود بر احمدی نژاد پاک و شجاع و با غیرت انقلابی هرچه میگوید سخنان شرع و شریعت اسلام و انقلابی است و مخالفان او و سخنان او همه ضد دین و شریعت و ضدانقلاب و ضد الله و عدالت او هستند و باید توسط خداوند و مردم عذاب شوند

  • هنگامه
    0

    فقط مطیع امر رهبریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها