اعضای خانواده ترامپ پس از کاخ سفید کجا می‌روند

ایوانکا و همسرش تایید کردند که از واشنگتن دی.سی می‌روند، لارا ترامپ با فرزندانش در مارالاگو می‌ماند و منتظر بازگشت رئیس جمهور است و دونالد جونیور و تیفاتی ترامپ هم عازم فلوریدا می‌شوند.

اعضای خانواده ترامپ پس از کاخ سفید کجا می‌روند

ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه در پیام خداحافظی تایید کرد که به همراه همسر و فرزندانش واشنگتن دی.سی را ترک می‌کنند.

او در پیامی توییتری نوشت که واشنگتن دی.سی را با "موجی از احساسات، لطف و ذکاوتی که در سراسر این کشور وجود دارد" ترک می‌کند. ایوانکا ترامپ بر خلاف پدرش در پیام خود به بایدن اشاره کرده و برای او، همسرش، کامالا هریس و همسرش "خرد، شجاعت و قدرت" آرزو کرد.

لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ هم به همراه فرزندانش در فلوریداست و امروز به استقبال پدرشوهرش که نمی‌خواهد در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت کند، می‌رود. احتمالا خانواده ترامپ امروز را در عمارت خودشان در فلوریدا بگذرانند. صبح دوشنبه چندین کامیون حامل اسباب و وسایل وارد آنجا شد که نشان می‌دهد او برای همیشه بعد از کاخ سفید در پام بیچ مستقر می‌شود.

ترامپ صبح امروز مراسم خداحافظی دارد. او اولین رئیس جمهور در ۱۵۰ سال گذشته است که در مراسم جانشینش شرکت نمی‌کند و بدون برخورد با خانواده بایدن از کاخ سفید می‌رود. دعوتنامه برای میهمانان ترامپ برای ساعت‌های شش و هفت و ربع صبح است و مراسم هشت صبح برگزار می‌شود. این مراسم احتمالا شامل رژه گارد پرچم و احترام نظامی خواهد بود.

تیفانی ترامپ، دختر کوچک رئیس جمهوری آمریکا هم همانند دونالد جونیور، پسر ارشد ترامپ راهی فلوریدا می‌شود. ایوانکا ترامپ هم به خانواده‌اش در فلوریدا ملحق می‌شود. او و جارد کوشنر زمینی در آنجا خریداری کردند و این احتمال وجود دارد که او در ۲۰۲۲ نامزد کرسی سنا از آن ایالت شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • علی
    0

    فقط باید حواس نگهبان های کاخ سفید باشه این گدا گشنه ها لوازم دولت رو ندزدن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه حرف خنده داری! خونه ترامپ از کاخ سفید مجللتر هست، حقوق رییس جمهوری هم نمیگرفت،

  • ناشناس
    0

    خونشون

  • ناشناس
    0

    دست خدا به همرات، خیلی مردم کشورت بیلیاقت بودند

  • ناشناس
    0

    خانواده ی ترامپ قاتل انشاء الله با او به درک اسفل خواهند رفت --- چون خانواده ترامپ قاتل و غاصب حرفه ای نوکر صهیونیسم با او برای رژیم کودک کش غاصب قدس و فلسطین خوش خدمتی کردند ؛ انشاء الله با نفرین خداوند قهار پس از کاخ سفید همگی با او به درک اسفل خواهند رفت و نفرین صدها میلیون مردم ستم دیده ی مظلوم جهان که از آنان بدترین ستمها را دیدند ، بدرقه ی آنان خواهد بود.

    نظرات شما -
    • سید
      0

      اتفاقا اگر خوب اخبار رو دنبال میکردی تو مدت این جنگها و خونریزیها کمتر بود. عراق زمان اوباما و بوش بادت نیست یمن یادت نیست به نظرم با مطالعه نظر بده نه با احساس و حرفهای دیگران این روزها اطلاعات که زیاده

  • علی قطاری
    0

    یک روز که روز خداحافظی با قدرت است بدترین روز یک حاکم بد است خوشا به حال قدرتمردانی که در زمان قدرت دست ضعفا را گرفتند

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      تو ایران هم این حرف درسته. ترامپ برای اقتصادکشورش خوب کار کرد

  • مانا
    0

    برو ترامپ سر توی تولت حالشو ببر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا که کابینه این رییس جمهور جدید اسراییلی هست ، برید حمایت کنید تا سر کی میخوره....؟!!!!

  • ناشناس
    0

    خبر فوری چیش شده این قدر در حذف و پخش گزینشی نظرات مشکوک می زند؟؟؟!!!

  • اشنا
    0

    ننگین ترین ریاست جمهوری وننگ اوتر چنین اخراجی برو حالشو وببر ننگ بر کسانی که به چنین شخصی رای دادند آمریکا ی متمدن

  • X6
    0

    اینکه پرسیدن نداره کجا میروند.خو معلومه به جهنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها