ممنوعیت حمید فرخ‌نژاد صحت دارد؟

یک روزنامه مدعی شد حمید فرخ‌نژاد ممکن است به خاطر موضع‌گیری‌هایش در فضای مجازی ممنوع‌التصویر یا ممنوع‌الفعالیت شده باشد.

ممنوعیت حمید فرخ‌نژاد صحت دارد؟

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که حضور حمید فرخ‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی "میجر" به کارگردانی احسان عبدی‌پور باعث شده این اثر مورد بی‌توجهی قرار گیرد، در صورتی که به گفته برخی منتقدان و اهالی رسانه که در اکران خصوصی به تماشای این اثر نشسته‌اند، "میجر" اثری قابل تامل است و اتفاقاً حمید فرخ‌ن‍ژاد هم به خوبی در آن ایفای نقش کرده است.

فرخ‌نژاد از بازیگران پر کار سالهای اخیر سینمای ایران است که در دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر هم حضور قابل توجهی داشته و به اصطلاح همیشه یکی از چهره‌های مورد توجه مخاطبان و رسانه‌ها بوده است.

این توجه فقط منوط به فعالیت فرخ‌نژاد در بخش‌های مختلف سینما نمی‌شود، بلکه این بازیگر در مقاطع مختلف و براساس جریانات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیش آمده در کشور، مواضع جنجالی و پر سر و صدایی داشته که موجب تنش میان او و طیف‌ها و اقشار مختلف در کشور شده است.

با این تفاسیر وقتی نگاهی به فعالیت فرخ‌نژاد در سال‌های اخیر می‌کنیم، به نظر می‌رسد که شاید مواضع اینستاگرامی او در افول روند حرفه‌ای‌اش در سینما بی‌تاثیر نبوده و به عنوان نمونه هم می‌توان به غیبت او در دوره‌های سی و هشتم و سی و نهم جشنواره فیلم فجر اشاره کرد که شایعه ممنوع‌الفعالیت بودن و حتی ممنوع‌التصویری او را قوت می‌بخشد.

بخصوص که پس از اتفاقات و جریانات آبان‌ماه سال گذشته و واکنش‌هایی که این بازیگر در فضای مجازی نشان داد، به مرور روند کمرنگ‌ شدن حضوراش در سینما حس شد و از همین رو گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر فشارها و محدودیت‌های خارج از سینما صورت گرفت که باعث دور افتادن فرخ‌ن‍ژاد از کوران رقابت در سینما شد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا گمانه‌زنی‌ها و شایعات مربوط به ممنوع‌الفعالیت بودن این بازیگر صحت دارد یا اینکه به‌زودی شائبه‌ها از بین رفته و شاهد حضور دوباره و پررنگ او در آثار سینمایی و اکران‌ها و جشنواره‌ها خواهیم بود.

منبع: اعتماد

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بهنام
    0

    هیچ موقع یادم نمیره مصاحبشو که میگفت اگر کوچک ترین اتفاق برای پسرم تو آمریکا بیفته 80 ملیون ایرانی برام مهم نیست....من با عقلم میگم که این حرفهاش که تند و تیز انتقاد میکنه برای مردم نیست برای زن و بچش تو آمریکا و رفت و آمد راحت خودش به آمریکا و زندگی بی دردسر تو اونجاست

  • منم مختار
    0

    تا شعبان بی مخ های امروزی مفلس مفلوک هستند این چرخه ادامه دارد راستی قوه قضاییه در برخورد با این اشخاص هفت خط اقدامی هم میکند؟

  • مسعود
    0

    یه آدم تازه به دوران رسیده نوکیسه که با وقاحت توبرنامه تلویزیونی میگه همه فدای پسرم.بدبخت پول ندیده.

  • مملکت
    0

    اصلا این نباشه چرخهای اقتصادی کل مملکت از کار میافته زودتر بیاریدش سرکار!!!!!!!!!!!!! تو نگو الان بازیگرهای ما هم مثل بازیگرهای خارجی که همین ها بد میخوانندشون خیر و خیرخواه هستند و چپ و راست از فقرا و نیازمندان حمایت میکنند؟ واقعا کدومشون خیرخواهه اسم ببرید ما که ندیدیم............

  • .
    0

    حکومت قبرستانی. یعنی هرکس مثل ما فکر نمی کند بایستی از نان خوردن و هستی ساقط بشه.اگه می خوای پیشرفت کنی شب و روز از ما تعریف و تمجید کن!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها