کارت‌پستال سرگردان پس از ۶۶ سال به دست صاحبش رسید

پیرمرد انگلیسی با دریافت کارت‌پستالی که ۶۶ سال قبل برای او ارسال شده بود، بسیار متعجب شد.

کارت‌پستال سرگردان پس از ۶۶ سال به دست صاحبش رسید

یک پیرمرد انگلیسی از دریافت کارت پستالی که ۶۶ سال از ارسال آن گذشته بود، شگفت زده شد. «کریس هارمون» ۷۵ ساله که نماینده بازنشسته فروش یک شرکت است پس از دریافت یک کارت پستال با این مدت تاخیر ابراز خوشحالی کرد.

کارت پستال گمشده که در سال ۱۹۵۵ برای او ارسال شده بوده به طرز عجیبی به کریس هارمون رسید. این کارت در فروشگاه خیریه در دورچستر کشف شد، زیرا به عنوان بخشی از کمپین جمع آوری تمبر که سود فروش آن به صندوق خیریه تعلق می‌گرفت، به دست این فروشگاه رسیده بود.

یکی از داوطلبان صندوق خیریه پس از دیدن کارت تصمیم گرفت که صاحب کارت پستال را که برای هارمون ارسال شده بود را پیدا کند و در واقع او از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک جستجو کرد و سرانجام او را پیدا کرد.

این کارت پستال را فرد کندال، دوست خبرنگار آمریکایی که آن زمان پسری جوان و ساکن شرق انگلیس بوده، برای هارمون ارسال کرده بود.

کریس هارمون و فرد کندال تا دهه ۱۹۷۰ دوست بودند و در سال ۲۰۰۷ هارمون تلاش کرد تا به کندال که در نیوجرسی زندگی می‌کرد، برسد، اما متوجه شد که دوستش چند سال پیش درگذشته است. او ضمن ابراز خوشحالی تأکید کرد که باور نمی‌کند که پس از ۶۶ سال این کارت پستال را می‌خواند.

کارت پستال سرگردان پس از 66 سال به دست صاحبش رسید

کارت پستال سرگردان پس از 66 سال به دست صاحبش رسید

کارت پستال سرگردان پس از 66 سال به دست صاحبش رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها