نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کهگیلویه وبویراحمد برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کهگیلویه وبویراحمد برپا می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، رضا دهبانی‌پور در دهدشت اظهار داشت: در نشست مشترکی که با رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد داشتم مقرر شد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال درا ستان و همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب برپا شود.

وی با بیان اینکه درعصر امروز که عصر رسانه‌های دیجیتال بوده رسانه‌های الکترونیکی از نقش واهمیت ویژه‌ای درابعاد مختلف برخوردار هستند، ادامه داد: با همکاری و حمایت وزارت ارشاد این نمایشگاه فرصت خوبی برای استان بوده که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دیجیتال بهره لازم برده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های الکترونیکی و دیجیتال به مدت یک هفته و همزمان با نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته می‌شود.

دهبانی‌پور با تاکید بر اینکه زیربنای توسعه در هر مملکتی فرهنگ است، خاطرنشان کرد: در صورتی در فرهنگ تحولی ایجاد شود، محورش تعلیمات عمومی، آموزش و ارتقای سطح بینش و فکر انسان‌ها است.

وی افزود: رسانه از اهمیت و جایگاه خاصی در توسعه یک مملکت، به دلیل رسالت مهمی که در اطلاع رسانی عمومی بین مردم و در میان حاکمان و صاحبان قدرت دارد برخوردار بوده و به طبع زبان گویای مردم برای انتقال مطالبات آن‌ها و ارائه گزارشات، اقدامات و پاسخ‌های دولتمردان و مسئولان است.

دهبانی‌پور بیان کرد: رسانه رکن مسلمی از نظام دموکراسی و دموکراتیک بوده که لازم است به ابزار مسلمی مسلح شود و اهالی این جریان پایدار باید نسبت به ویژگی‌های علمی این کار آگاهی پیدا کنند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها