نماینده نظارتی بانک مرکزی در استان یزد احیا شود

استاندار یزد با بیان اینکه نماینده نظارتی بانک مرکزی در استان یزد احیا شود گفت: باید نسبت به افرادی وام دریافت می‌کنند نظارت صورت گیرد که بهتر است نماینده‌ای از بانک مرکزی این کار را انجام دهد.

نماینده نظارتی بانک مرکزی در استان یزد احیا شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از یزد ، محمود زمانی قمی شامگاه ششم دی ماه در ستاد راهبرد و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در سالن اندیشه استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه دغدغه ما برطرف شدن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی است اظهار داشت: واحدهای تولیدی بسیاری در چند قدمی ایجاد شغل هستند که دغدغه‌های بسیاری دارند که باید نسبت رفع آن و ایجاد فضایی مناسب برای ورود به عرصه تولید حمایت شوند.

استاندار یزد با بیان اینکه در رونق اقتصادی نقش بانک‌ها بسیار تأثیرگذار است و نمی‌توان این زحمات را نادیده گرفت، گفت: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در همه جهات و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کرد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید بدانند که نباید در هر جایگاهی که اقتصاد و یا مسائل مهم کشور قرار گرفت به آن اکتفا کنند بلکه در هر جایگاهی باید برای بهتر شدن آن وضعیت همه تلاش کنند تا کشور به بهترین شرایط خود باز گردد.

زمانی قمی با اشاره به اینکه نماینده نظارتی بانک مرکزی در استان یزد احیا شود، اضافه کرد: پرداخت وام به مشترکین و عدم نظارت بر آن، مطلوب ما نیست بلکه هر گاه به شخصی وامی اعطا می‌شود باید نسبت به فعالیت‌های آن مرکز نظارت کامل صورت گیرد که بهتر است این نظارت توسط بانک مرکزی و نماینده‌ای که در استان معرفی می‌کنند انجام شود.

استاندار یزد در پایان خاطر نشان کرد: ما نسبت به اوضاع کشور در بسیاری از مسائل آگاه هستیم ولی در استان پیمانکاران بسیاری از ما طلبکارند که باید برای پرداخت آن نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها