تاکید استاندار بر نقش امنیت قضایی در توسعه سرمایه گذاری در ایلام

‌استاندار ایلام گفت: امنیت قضایی، نقش حائز اهمیتی در توسعه سرمایه گذاری در استان دارد.

تاکید استاندار بر نقش امنیت قضایی در توسعه سرمایه گذاری در ایلام

‌به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، "قاسم سلیمانی دشتکی" درجلسه شورای اداری استان که با حضور آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد، اظهار کرد: مرز، اربعین، نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی از مهمترین مزیت‌های استان است و چنانچه در کنار جنبه‌اهی معنوی و مذهبی، به جنبه‌های اقتصادی آن نیز توجه کنیم، منجر به رونق اقتصادی در استان خواهد شد.

وی با تاکید بر ‌اهمیت زمینه سازی برای فعالیت بخش خصوصی در استان گفت: ایجاد امنیت قضایی که نقش حائز اهمیتی در توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خواهد داشت.

استاندار ایلام گفت: اقتصاد مقاومتی یک راهکار مهم و اساسی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است و از آنجا که اقتصاد مقاومتی حکم حکومتی است، همه مسئولان باید از تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی تبعیت کنند.

سلیمانی د‌ر ادامه گفت: اهمیت حفظ جایگاه مسئولین و رعایت مقررات قانونی توسط تریبون داران، ثبت فتح میمک در تقویم رسمی، تلاش برای تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس شورای اسلامی، تلاش برای حضور فعال بنیاد برکت و مستضعفان در استان و احداث راه آهن استان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء از مهمترین مطالبات مردم ایلام است که لازم است در راستای تحقق آنها تلاش شود.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها