روند اجرایی پروژه راه آهن «یاسوج-اقلید» تسریع می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند اجرایی پروژه راه آهن «یاسوج-اقلید» در سال آینده تسریع می‌یابد.

روند اجرایی پروژه راه آهن «یاسوج-اقلید» تسریع می‌یابد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمدعلی علیمردانی در یاسوج اظهار داشت: مدیران استانی به همراه مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نستی طی نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن، راه، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن، بافت‌های ناکارامد شهری، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، راهسازی پروژه‌های ملی، راه‌های روستایی و تمامی محورهای مواصلاتی اصلی بصورت تک به تک کامل و جامع مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه با تشکیل این نشست به طور حتم در حوزه حمل و نقل و نگهداری از راه‌ها و احداث پروژه‌ها اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: موضوع اعتبارات پروژه‌های ملی بصورت پروژه به پروژه توسط استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس مطرح شد.

علیمردانی ابراز کرد: در این نشست موضوع جابجای زندان مرکزی یاسوج با هدف توسعه فرودگاه برای بهبود وضعیت پرواز‌های مطرح و مقرر شد در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در نشست مسئولان استانی با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد اعتباراتی خوبی در سال آینده برای تسریع در راه آهن یاسوج-اقلید اختصاص یابد، افزود: مقام عالی وزارت در زمینه درخواست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف نگاه ویژه داشته و وعده مساعدت‌ها را نیز دادند.


منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها