دولت نسبت به اقدامات ترامپ مواضع محکم‌تری داشته باشد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: جنگ‌افروزی در عراق، سوریه و یمن؛ فتنه جدید آمریکایی صهیونیستی است.

دولت نسبت به اقدامات ترامپ مواضع محکم‌تری داشته باشد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمد کرمی‌راد در کرمانشاه در خصوص فتنه‌های که آمریکا در منطقه خاورمیانه به دنبال آن است اظهار داشت: جنگ‌افروزی در عراق، سوریه و یمن؛ فتنه جدید آمریکایی صهیونیستی است که دامن اسلام را گرفته است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا تلاش می‌کنند سیاستهایی که در گذشته نتوانسته‌اند انجام دهند در سایه دیوانگی ترامپ دنبال کنند گفت: اگر ترامپ تصمیماتی می‌گیرد بر اساس دیوانگی و سیاست راه بنداز جا بنداز است.

وی با اشاره به اینکه انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس به دستور ترامپ، موج گسترده‌ای از اعتراضات مسلمانان را به دنبال داشت اظهار داشت: بی‌شک این اقدام آمریکا، انتفاضه‌ای قوی‌تر از گذشته در سرزمین‌های اشغالی به وجود خواهد آورد و توجه افکار عمومی جهان را نسبت به این اقدام نسنجیده آمریکا معطوف می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این حادثه مهم به قدری حساسیت برانگیز است که تا کنون هیچ یک از رؤسای جمهور آمریکا جرأت و جسارت چنین کاری را نداشته‌اند عنوان کرد:️ راهبرد جدید ایالات متحده آمریکا در دستیابی به اهدافی است که تاکنون رؤسای جمهور سابق توفیق تحقق آن را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه به همین خاطر شاهد القابی همچون ترامپ دیوانه در رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی، در برخی از موضع‌گیری‌های او‌ هستیم بیان کرد: در حقیقت این حرکات، همان راهبرد پنهانی است که بین دو حزب حاکم در آمریکا با هم به توافق رسیده‌اند و آن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس اشغالی است.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه لذا در جنگ تبلیغاتی بین دو حزب حاکم علیه همدیگر از آن استفاده می‌کنند گفت: نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، در واقع دستیابی به اهدافی است که دلخواه رژیم اشغالگر قدس و ساختار سیاسی حاکم بر آمریکاست.

وی اظهار کرد: نکته‌ قابل توجه در این زمینه این است که مدتی انتفاضه فلسطین به دلیل حضور داعش و جبهه النصره سوریه به نیابت از رژیم صهیونیستی در این سال‌های اخیر، در واقع مسلمانان را مشغول به خود کرده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این موضوع از طرفی تردیدی در برخی از سران کشورهای باصطلاح اسلامی از جمله عربستان سعودی و برخی کشورهای همسو با ایشان، به وجود خواهد آورد عنوان کرد: باید در این شرایط حساس به یاد سخن حضرت امام سجاد (علیه‌السلام) بود که فرمودند "دشمنان اسلام از احمق‌ها هستند" و باید گفت"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد".

وی با اشاره به اینکه عمق این فاجعه آنقدر زیاد است که حتی جریان سیاسی سازشکار جنبش فتح نیز صدایش درآمده و بلافاصله اعلام مخالفت و موضع‌گیری کرده است افزود: خشم مردم مظلوم فلسطین در این ارتباط، به جوش آمده و بارقه‌های امید را در دل آن‌ها برای رهایی از چنگال خون آشام رژیم کودک کش اسرائیلی به دنبال خواهد نشاند.

کرمی‌راد با بیان اینکه به طور قطع تبعات این اقدام آمریکا، موجی از اعتراضات و بیانیه‌های رسمی در محکومیت این اقدام را در بین مسلمانان جهان به وجود می‌آورد گفت: شعله‌های خشم آنان را نسبت به سران کشورهای سازشکار شعله‌ورتر خواهد کرد و این امر موجب فشار روانی بیشتر بر حکام خود و نیز اتحاد بیشتر بین مسلمانان جهان را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ مطمئن باشد که در جهت سقوط رژیم اشغالگر قدس قدم برداشته است اظهار کرد: اگر بخواهند هوشمندانه عمل کنند، باید هرچه سریع تر از این اعلام نظر عقب نشینی کنند و در غیر این صورت باید عواقب خطرناک این تصمیم نابخردانه باشند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنان که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند؛ قطعاً دنیای اسلام در مقابل این‌ها خواهد ایستاد و قطعاً فلسطین آزاد خواهد شد گفت: آمریکایی‌ها باید درک این واقعیت را داشته باشند، تبعات این حادثه که بنوعی دهان کجی به جامعه‌ی جهانی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلام بی تفاوت در مقابل این اقدام وقیحانه نخواهند ایستاد عنوان کرد: بلکه جوشش هرچه بیشتر انتفاضه را شامل خواهد شد و پایه‌های سست و عنکبوتی ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی را ویران خواهد کرد.

کرمی‌راد با بیان اینکه اقدام ترامپ در انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس یکی از سیاستهای حساب شده آمریکا و با هماهنگی رژیم جعلی صهونیستی است بیان کرد: آمریکا بعد شکست داعش و جبهه‌النصره در سوریه و عربستان در یمن؛ مسئله انتقال سفارت آمریکا به قدس را مطرح کردو همین موجب انتفاضه قوی و محکم‌تری شد.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام ترامپ باردیگر جهان اسلام به حرکت درآمد عنوان کرد: طی این مدت اعتراضات گسترده‌ای در کشورهای مختلف و حتی سازمان ملل نسبت به تصمیم ترامپ موضع‌گیری کردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی به خصوص دولت با استفاده از ظرفیتهای دیپلماسی و عضویت خود در کشورهای غیر متعهد نسبت به این اقدام ترامپ موضع‌گیری محکمی نشان بدهند عنوان کرد: دولت ایران می‌تواند با استفاده ظرفیتهای رایزنی دیپلماسی، اجلاسهایی را در رابطه با این تصمیم ترامپ سازمان‌دهی کند.

وی با بیان اینکه همچنین مجلس وظیفه دارد سالی یک بار در رابطه با حمایت از فلسطین اقداماتی انجام دهد افزود: انتقال سفارت به قدس در راستای همین سیاست راه بنداز جا بنداز است.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه مسلمانان به ویژه فلسطینی‌ها نباید این امر را بپذیرند عنوان کرد: هرچند کسانی هستند شعار سازش سر میدهند و از آمریکا و کشورهای عربی مانند عربستان برای مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطین پول می‌گیرند و معاهده‌هایی مانند شرم الشیخ را به وجود آوردند که به شکست یا بن بست رسید.

وی با بیان اینکه کسانی مانند محمودعباس و سران جنبش فتح از دیرباز خودشان را باخته‌اند و دولت خودگردان تشکیل داده‌اند اظهار کرد: هرچند اینها مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطین را دنبال می‌کردند اما امروز ماهیت آنها افشا و مشخص شده که هدف‌هایی که دنبال می‌کردند پوچ بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه با این اقدامات مشخص شد که دشمنان می‌خواهند بیت‌المقدس را از دست مسلمان خارج و از بین ببرند بیان کرد: اما جنبش عظیمی در بین کشورهای اسلامی به خصوص خود مردم فلسطین به وجود آمده که امیدواریم این انتفاضه سازمان‌دهی قوی داشته باشد که بتواند رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل را از بین ببرد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها