حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکنی به استکبار جهانی و منافقان زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکنی به استکبار جهانی و منافقان بود.

حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکنی به استکبار جهانی و منافقان زد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عدالتی‌شربیانی در قزوین‌ اظهار داشت: فتنه 88 یکی از اقدامات دشمن بود که به بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت در حالی که برنامه‌ریزی این فتنه از سال‌ها قبل انجام شده بود و انتخابات بستری شد که دشمنان نقشه شوم خود را در صحنه عمل پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران ضربه بزرگی را به نظام زدند که تاکنون دشمنان قادر به انجام این کار نبودند فتنه‌گران از روزهای ملی همچون 16 آذر ماه ، 13 آبان ماه، روز قدس و... سوء استفاده کرده و دست به آشوب زدند.

عدالتی شربیانی گفت: فتنه گران در روز عاشورا حرمت امام حسین(ع) را شکستند و به مساجد حمله‌ور شده و شورش کردند که در نهایت 9 دی ماه مردم متوجه شدند که که هدف فتنه‌گران انتخابات نیست و به دنبال نابودی نظام و مقدسات و ارزش‌های دینی هستند چرا که حتی عکس امام و رهبری را آتش زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: روز 9 دی در گذار از فتنه پیچیده 88، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن تلاوت پشتیبانی مردم، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد.

وی گفت: حماسه 9 دی استکبار‌، استعمار و استبداد را از کشور اسلامی ایران زدود و دشمنانی که دنبال غارت سرمایه‌های این ملت بودند را ناامید کرد.

عدالتی‌شربیانی خاطرنشان کرد: 9 دی پاسخ دندان‌شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستادهاند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: حضور پرشور مردم سبب شد این فتنه را از بین ببرده و دشمنان دین را نسبت به به انقلاب مأیوس و ناامید کنیم و هر کجا که مردم در صحنه حضور آگاهانه و پر شور داشته باشند دیگر تاریخی مثل تاریخ کوفه و و روز عاشورا اتفاق نخواهد افتاد.

وی رمز پیروزی و سر افرازی کشورمان و باقی ماندن ارزشهای دینی و انقلابی را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در تمامی صحنههای حضوری فعال و چشم گیر داشته باشیم.

عدالتی‌شربیانی گفت: دشمنان این نظام مقدس هر لحظه کشور را رصد می‌کنند که اگر ذرهای احساس کنند حضور مردم در مراسمات 9 دی نسبت به سالهای قبل کمرنگ تر شده از این فرصت استفاده سوء خواهند کرد لذا باید آحاد مردم با تمام توان در این مراسمات شرکت کنند تا مشتی بر دهن دشمنان نظام و انقلاب باشد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها